avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1556 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Şomaj, concediu creştere copil, ... verificare in timpul concediului medical
Discuție deschisă în Şomaj, concediu creştere copil, asigurări sociale şi asistenţă socială

verificare in timpul concediului medical

Buna ziua,

Cine si ce verifica in cazul concediului medical? spre exempu: am concediul medical, mi s-a rupt coronita de pe un dinte si trebuie sa ajung la stomatolog. cum procedez? daca in lipsa mea sunt controlata...
Va multumesc!
Cel mai recent răspuns: elenusav , utilizator 12:17, 9 Iulie 2012
Doar daca ai membrele imobilizate in aparat gipsat esti in imposibilitatea fizica de a te putea deplasa de la domiciliu .Fiind in itm,si nefiind internat in spital te poti deplasa pt. anumite investigatii,tratamente,proceduri(acestea chiar sunt consemnate de medic in declaratie)sau cum e cazul descris daca a intervenit o urgenta stomatologica,te deplasezi pt. rezolvarea ei.Doar nu esti arestat la domiciliu.Nu vei merge la nunta,botez sau in excursie,dar nimeni nu e chiar atat de absurd chiar si pe o lege stramba sa nu inteleaga anumite situatii obiective intervenite....
aveti dreptate...ne taram si noi, oamenii de rand, pe caldaramul "Romaniei lor"...si... atat!!!!
va multumesc!!

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

In caz de fractura, ma poate obliga angajatorul sa ma deplasez ? VasileDo VasileDo Buna ziua, in data de 19.12.2012 am alunecat pe gheata am fost la spital si mi sa spus ca am fractura la picior, am anuntat seful ca intru in medical 14 zile. ... (vezi toată discuția)
Concediu medical-desi salariata nu este bolnava florenta_22 florenta_22 Buna ziua, O salariata este in concediu medical de 4 saptamani si a zis ca va mai avea inca 2 saptamani \\"probabil\\".O colega de-a salariatei ne-a spus ca ... (vezi toată discuția)