avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 620 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Asociaţii de proprietari / ... returnare ajutor incalzire
Discuție deschisă în Asociaţii de proprietari / locatari

returnare ajutor incalzire

Buna ziua,

As avea nevoie de o parere cu privire la situatia mea. Sunt studenta, nu am niciun venit (fara burse de merit/sociale) si locuiesc intr-o garsoniera care este pe numele mamei mele. Ea mai detine o casa in coproprietate cu tatal meu (dar sunt divortati de foarte mult timp). A platit si taxa pentru a doua proprietate desi casa este din anul 1901, in stare deplorabila, fost imobil nationalizat, doua camere. Problema este ca iarna trecuta am beneficiat de ajutor pentru incalzire (doar eu, pentru garsoniera) deoarece nu aveam niciun venit. Doamna administrator stia situatia noastra (ca nu sunt eu proprietarul) si i-am si aratat ca eu am adresa din buletin la imobilul unde locuieste mama. Dumneaei m-a asigurat ca nu este nicio problema insa saptamana trecuta au venit 2 persoane de la serviciul de asistenta sociala. Mi-au spus ca verifica situatia celor ce au primit ajutor de incalzire. Inca din primul moment m-au intrebat daca sunt proprietarul. Cand am spus ca nu mi-au zis ca nu aveam dreptul sa beneficiez de ajutor, m-au pus sa dau o declaratie ca ma oblig sa returnez banii si mi-au spus ca urmeaza sa primesc instiintarea de plata. Mi se pare incorect pentru ca acest ajutor ar trebui acordat oamenilor saraci care nu isi permit se plateasca sumele imense de la intretinere (la noi in bloc pe timpul iernii intretinerea a fost de 350 ron/garsoniera, o persoana), indiferent de statutul lor (proprietar, chirias). Avand in vedere ca eu am platit doar 170 ron pe luna iarna trecuta va dati seama ca va trebui sa returnez o suma uriasa pe care nici nu o am, diferenta pana la 350 ron, pe cel putin 5 luni. Pot face o contestatie? Am vreo sansa? Va multumesc si imi ce scuze pentru ca am scris atat de mult.