avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 669 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Funcţionarii publici şi ... Transformare Post din Referent in Consilier
Discuție deschisă în Funcţionarii publici şi problemele lor juridice

Transformare Post din Referent in Consilier

Buna ziua .
-referent (clasa III, studii medii absolvite cu diploma de bacalaureat).
lucrez ca functionar public ca referent superior clasa 32,gradatia 5 cu un salar de baza brut de 1138 lei.
Anul acesta am absolvit o facultate in domeniul in care lucrez.
In momentul de fata am depus o cerere de transformare a postului si am anexat o copie a adeverintei de Licenta.
Care sint pasii pe care trebuie sa ai fac in continuare pentru transformarea postului din Referent in Consilier.
Si ce post de consilier pot ocupa avand in vedere ca in momentul de fata sint functionar public incadrat ca referent superior clasa 32,gradatia 5 cu un salar de baza brut de 1138 lei.
Mentionez ca in institutia in care lucrez sint doua posturi de consilier superior vacante,dar sint blocate.
Va rog daca se poate un raspuns pe inteles.
Va multumesc .
Cu stima Sven.
Cel mai recent răspuns: ContSters259278 , utilizator 10:18, 23 Iulie 2012
dupa ce promovati examenul de promovare in clasa, postul dvs de referent se transforma la nivel de consilier, grad profesional asistent.
nu este necesara existenta unui alt post vacant pentru a promova in clasa.
asteptati sa vedeti cum este rezolvata cererea dvs, adica daca conducatorul instititutiei o aproba, considerand ca studiile absolvite de dvs sunt utile, ori sunt in domeniul in care va desf activitatea. dupa aprobare asteptati sa se organizeze examenul de promovare in clasa l care tb sa participati, si dupa promovarea examenului va avea loc transformarea functiei de referent superior, in consilier/inspector/expert (ce o fi), cu grad profesional asistent, treapta 3 de salarizare(cea utilizata in 2010).