avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 426 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Funcţionarii publici şi ... functionar public
Discuție deschisă în Funcţionarii publici şi problemele lor juridice

functionar public

Se poate prelungi suspendarea raportului de serviciu, la implinirea varstei de 2 ani a copilului, daca sunt probleme medicale ce obliga mama sa ramana langa copil? Se poate continua suspendarea dupa acordul prealabil al conducerii institutiei publice, fara a se prezemta mama la servici ? Multumesc.
Cel mai recent răspuns: ContSters233010 , utilizator 11:58, 24 Iulie 2012
Cu privire la prelungirea concediului pentru cresterea copilului pana la trei ani decide o comisie medicala, In cazul in care aceasta comisie constata ca copilul dumneavoastra are vreun handicap , emite o Hotarare prin care prelungeste concediul de crestere a copilului de la 2 la 3 ani.
Cu aceasta Hotarare trebuie sa va preyentati la institutia unde lucrati ,la Resurse umane si in baza acestei Hotarari vi se prelungeste suspendarea raportului de serviciu.
In continuare veti beneficia de indemnizatia pentru cresterea copilului de care a-ti beneficiat si inainte.
Atentie!
Aveti grija ca toate demersurile sa incepeti din timp, ca sa obtineti Hotararea comisiei , inainte ca copilul Dvs.sa implineasca varsat de 2 ani.
Nu, nu este vorba de un handicap, vreau sa mai raman cu el fara indemnizatie, este un copil sensibil, ma gandeam ca ma pot referi la art.54, Codul Muncii.
Multumesc oricum.
concediu fara plata, incepand cu a doua zi de la incheierea suspendariipt concediu crestere copil. aveti grija ca trebuie sa faceti cererea spre a fi aprobata de conducere intr-un anumit termen. probabil inainte cu 15 zile. luati legatura cu cei de la resurse umane.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură