Buna ziua!
Sunt proaspat ales in functia de presedinte de asociatie al unei Asociatii de proprietari. De la bun inceput precizez faptul fostul presedinte a demisionat de mai bine de un an, iar comitetul executiv anterior s-a autodizolvat anterior datei Adunarii Generale a Proprietarilor, atat comitetul cat si presedintele fiind doar cu numele in cadrul asociatiei respective, aceasta fiind condusa de administrator, practic. Am constatat si constat o serie de nereguli in asociatie si vreau sa incer sa le indrept, pe cat posibil.
La preluarea functiei de presedinte de asociatie trebuie sa se intocmeasca un proces verbal de predare-primire? Daca da, intre cine si cine, avand in vedere ca vechiul presedinte nu a mai dat pe la asociatie de mai bine de un an, el nici nu a mai fost platit, dealtfel, pentru perioada cat a absentat. Vechiul comitet executiv, de cand a fost ales, nu s-a implicat cu nimic in activitatea asociatiei, conducerea efectiva a acesteia facandu-se de catre administrator.
Multumesc pentru raspuns. Deci sa inteleg ca pot sa-i dau stampila asociatei, pe baza de proces verbal, administratorului pentru a o folosi la chitante, facturi si altele, sau putem sa facem inca o stampila cu inscriptia "administrator", pe care sa o foloseasca acesta strict pentru atributiile sale. Cred ca a doua varianta este cea mai buna, desi din motive de economie, o s-o luam in calcul si pe prima.
Va sfatuiesc sa adoptati solutia cu stampila separata pentru administrator.
Costa in jur de 70-80 lei, daca nu ma insel, plus ca este mai eficient si nu duceti nici grija stampilei asociatiei.
Da, asa m-am gandit si eu pana la urma. Am sa discut problema cat se poate de rapid cu membrii comitetului executiv si o vom pune cat mai repede in practica, sunt sigur ca si dumnealor vor fi de acord
Ce ziceti aici? Ne fura si la tichetele astea? Oare REBU dau si ei? Ei....ti se ridica parul la bataie, noroc cu Avocatnet si doamna Elga ca mai aflu si eu ceva util...
Mersi, o zi buna!