avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1767 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Asociaţii de proprietari / ... In legatura cu conducerea si administrarea ...
Discuție deschisă în Asociaţii de proprietari / locatari

In legatura cu conducerea si administrarea asociatiilor de proprietari

Buna ziua!
Sunt proaspat ales in functia de presedinte de asociatie al unei Asociatii de proprietari. De la bun inceput precizez faptul fostul presedinte a demisionat de mai bine de un an, iar comitetul executiv anterior s-a autodizolvat anterior datei Adunarii Generale a Proprietarilor, atat comitetul cat si presedintele fiind doar cu numele in cadrul asociatiei respective, aceasta fiind condusa de administrator, practic. Am constatat si constat o serie de nereguli in asociatie si vreau sa incer sa le indrept, pe cat posibil.
La preluarea functiei de presedinte de asociatie trebuie sa se intocmeasca un proces verbal de predare-primire? Daca da, intre cine si cine, avand in vedere ca vechiul presedinte nu a mai dat pe la asociatie de mai bine de un an, el nici nu a mai fost platit, dealtfel, pentru perioada cat a absentat. Vechiul comitet executiv, de cand a fost ales, nu s-a implicat cu nimic in activitatea asociatiei, conducerea efectiva a acesteia facandu-se de catre administrator.
Cel mai recent răspuns: eugarizn , utilizator 12:07, 2 August 2012
Sunt bani frumusei care ne intra in fondul de reparatii.


Felicitari, alti administratori ii incaseaza doar pentru ei.=D>:thumbup:
Multumesc pentru raspuns. Deci sa inteleg ca pot sa-i dau stampila asociatei, pe baza de proces verbal, administratorului pentru a o folosi la chitante, facturi si altele, sau putem sa facem inca o stampila cu inscriptia "administrator", pe care sa o foloseasca acesta strict pentru atributiile sale. Cred ca a doua varianta este cea mai buna, desi din motive de economie, o s-o luam in calcul si pe prima.
Va sfatuiesc sa adoptati solutia cu stampila separata pentru administrator.
Costa in jur de 70-80 lei, daca nu ma insel, plus ca este mai eficient si nu duceti nici grija stampilei asociatiei.
Da, asa m-am gandit si eu pana la urma. Am sa discut problema cat se poate de rapid cu membrii comitetului executiv si o vom pune cat mai repede in practica, sunt sigur ca si dumnealor vor fi de acord
Ce ziceti aici? Ne fura si la tichetele astea? Oare REBU dau si ei? Ei....ti se ridica parul la bataie, noroc cu Avocatnet si doamna Elga ca mai aflu si eu ceva util...
Mersi, o zi buna!

Alte discuții în legătură

Tichete cadou oferite de rebu Anca07 Anca07 Pt.plata la zi a serviciilor oferite , Rebu ofera 6 tichete cadou lunar asociatiilor de proprietari. Va rog sa imi spuneti cum se impart aceste tichete ... (vezi toată discuția)
Anulare file chitantier casutza casutza Buna seara, Va rog sa ma lamuriti cum e corect, legal sa se procedeze in urmatoarea situatie: S-a facut o noua stampila la momentul schimbarii ... (vezi toată discuția)
Chitantiere obligatorii pentru asociatiile de proprietari liliana_balan liliana_balan Va rog sa ma ajutati cu urmatoarea problema: Sunt administrator/ contabil/casier la o asociatie de proprietari. Chitantele emise trebuie sa cuprinda in mod ... (vezi toată discuția)