avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 416 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Problemele profesionale ale ... oportunitati angajare avand doar licenta?
Discuție deschisă în Problemele profesionale ale consilierilor juridici

oportunitati angajare avand doar licenta?

Buna ziua...Sunt studenta in drept si as dori sa stiu daca, dupa ce voi fi licentiata in drept, ma voi putea angaja in domeniu sau ar trebui sa mai urmez niste cursuri de specializare. Nu imi este foarte clar ce atributii are un jurist si care sunt conditiile pentru a obtine un astfel de post..:(#-o Multumesc:)
Cel mai recent răspuns: adelaida_07 , utilizator 17:44, 6 Septembrie 2012
Cu diploma de licenta va puteti angaja pe functia de jurist nefiind nevoie sa mai urmati alte studii; este destul de greu pentru ca se cere experienta. Pentru functia de consiler juridic trebuie sa urmati Uniunea Consilierilor Juridici, iar pentru avocat trebuie sa aveti definitivatul in Brou. Puteti sa mai lucrati in cabinetele de avocatura pe post de colaboratorasistent, stuatie in care nu ve-ti lucra cu contract de munca.
colaboratorasistent? fara contract de munca? cumva la negru?
"sa urmati Uniunea Consilierilor Juridici"? ce reptezinta pentru dumneavoastra UCJ? este un fel de institutie de invatamant? Eu stiu ca este un ONG, asociatie de drept privat constituita in baza OG 26.
Din cate stiu, numai cu licanta in drept va puteti angaja ca si consilier juridic.
Pentru aceasta veti sustine un cocurs cu o tematica prealabila functie de angajator.
Daca insa doriti sa profesati ca avocat, notar sau judecator va trebui sa mai urmati alte cursuri in care veti aprofunda cunostintele dobandite in timpul facultatii.
pentru mediator Bacau: Cabinetele de avocatura nu incheie contracte de munca decat cu avocati stagiari si cu persoanele pe care le angajeaza pe partea de secretariat-administrativ. Alfel nu. Interesati-va si o sa va convingeti.
Ultima modificare: Duminică, 2 Septembrie 2012