Va rog sa-mi spuneti daca predarea tuturor actelor, inclusiv cele contabile, intre vechiul administrator/ asociat si noul administrator/asociat este valabila daca este mentionata in hotararea depusa la ONRC pentru a se face aceasta schimbare de asociati.Ar mai trebui si un proces verbal de predare-primire si ce ar trebui sa contina acesta?
Va multumesc.
Nu este obligatoriu sa treceti fiecare hartiuta acuma, dar ceva de genul: documente contabile aferente registrului de casa din luna martie 2012- 30 de file, etc. etc., dosar cu contractele incheiate de societate( 40 de contracte), bilaturile aferente anilor 2001-2012, dosar cu declaratiile de tva aferente... etc.
ref la aceasta problema: daca pe firma exista datorii cauzate de raportari gresite ale vechiului administrator, datorii trecute "in curs de clarificare", noul asociat va raspunde pentru acestea sau vechiul asociat va ramane solidar cu ele? Presupunem ca se descopera ca firma a inregistrat datorii la stat ulterior transferului ?