Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
As vrea sa stiu unde pot face plangere sau cum pot rezolva urmatorul fapt: am disparut din lista medicului meu de familie pentru a doua oara in ultimii 2 ani. Am vorbit cu cei de la Casa de Asig. Sibiu si mi-au spus la ce medic sunt in prezent (la fostul medic din copilarie de la care am plecat) si mi-au recomandat sa merg sa vorbesc cu el. Eu nu vreau sa vorbesc cu el, ce sa-i spun "domne, toata lumea stie ca furi pacienti, lasa-ma in pace si nu ma mai fura"? Nu e logic ca el o sa nege si o sa pic de proasta in fata lui? Vreau sa il atac pe alte cai, indirecte. Medicul acesta e renumit in oras ca isi fura inapoi pacietii.
Va rog sa ma ajutati, sunt foarte revoltata ca pe banii mei pe care ii platesc lunar la asigurari se intampla asa ceva! Va multumesc din suflet!
1) CJAS județeană NU e străină de ”întâmplare”, toate se fac cu știința ei, solicitații lămuriri depunând o petiție direct la Registratură ori pri recomandată cu Confirmare de primire ;
2) o altă petiție la Comisariatul Județean pt Protecția consumatorilor Sibiu, în care vă plângeți de cele întâmplate.
Păstrați ex. 2 al fiecărei petiții+Factura poștei+Confirmarea de primire la înapoiere.
Termen de soluționare : în interiorul a 30 de zile de la primirea petitiei.