avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 602 soluții astăzi
Forum Discuţii diverse Răspunsuri în comunitate Import Rivotril 2mg
Discuție deschisă în Răspunsuri în comunitate

Import Rivotril 2mg

Buna ziua !
Am un prieten care in ultimul timp a gasit pe cineva care sa cumpere rivotril 2mg , el avand foarte bune relatii cu china , a gasit acolo un asa zis "supplier" care sa i livreze medicamentul respectiv , dar problema este ca el vrea sa importe acest medicament ca persoana fizica , bazanduse pe faptul ca chinezul de acolo i trimite medicamentele din UK , prin curier , spunandui ca la livrare nu trebuie sa semneze pentru ele si ca totul este 100% sigur . Este vorba de o cantitate de 1000 de cutii .
As dorii sa stiu ce riscuri sunt pentru ceea ce vrea el sa faca !
Va multumesc
Cel mai recent răspuns: gi-jane2 , moderator 22:29, 2 Noiembrie 2012
Dupa parerea mea, le va plati degeaba, se vor confisca la vama. Sunt medicamente care la noi se elibereaza pe baza de reteta pt schizofrenie, deci nu are nici cum sa le cumpere pt el, nici sa le vanda nu poate.
Va multumesc pentru raspuns , atunci care ar fi posibilitatea ca totusi sa aduca aceste medicamente ? Banuiesc ca daca infinteaza o firma nu ar mai exista probleme , dar ma gandesc si ca ati mentionat ca aceste medicamente se elibereaza pe baza de reteta ! Deci imi puteti da o cale simpla pentru al putea ajuta ?
Va multumesc
Informatii gasiti pe site-ul agentiei, poate gasiti ceva sa va ajute.
II va trebui firma de import medicamente, autorizatie de punere pe piata, depozit, un farmacist in firma etc, etc..
[ link extern ]
Ultima modificare: Vineri, 2 Noiembrie 2012
gi-jane2, moderator

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Taxe vamale prin curierat rapid NituC NituC Buna ziua , Incerc sa imi deschid un magazin online dar inainte sa incep trebuie sa ma informez cu privire la anumite aspecte . Am inteles ca daca ... (vezi toată discuția)