Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
Buna ziua ! Va rog sa ma indrumati cu privire la urmatoarea problema: Pentru un asigurat ( angajat) decedat in anul 2011, ajutorul pentru deces ce se acorda in baza legii bugetului asigurarilor sociale pe anul 2011, in cuantum de un salariu mediu pe economie si se scade din contributia angajator pentru CAS, nu a fost solicitat in anul decesului de catre urmasi. Mai poate fi solicitat de catre acestia si platit de angajator in anul 2012 ? Va rog daca se poate si e cazul, sa specificati si baza legala. Va multumesc !
Ajutorul de deces poate fi solicitat, pe baza actelor justificative, în termenul de prescripție de 3 ani, calculat de la data la care beneficiarul era în drept să le solicite.