Ceea ce va spun eu este ca d-voastra nu veti plati niciodata in locul altuia, dar, daca aveti vreodata vreo urgenta, aveti nevoie de un act, etc. s-ar putea, este foarte adevarat, nu este o regula, sa aveti ceva probleme pana cand lamuriti personalul de la ghiseu de starea reala a lucrurilor!
Asa, macar pentru stiinta d-voastra, incepeti cu vanzatorul apartamentului sa vedeti cine sunt aceste persoane care au domicliul, resedinta, la d-voastra in apartament !
Nu inteleg de ce va faceti atatea griji. In blocul care locuiesc de aproape 40 de ani, oamenii au mai plecat, au venit altii, unii, altii - dupa 1989, cand s-a dat liber la tot felul de facilitati, au inlesnit mutarea cu acte in spatiul lor a unor cunoscuti, care intre timp au plecat, in sfarsit, tot felul de combinatii dintr-astea.
Pot sa va spun ca ani de-a randul, pe numele unor fosti proprietari sau persoane care au mai stat vremelnic la noi in bloc, vin tot felul de plicuri, de la banci, de la financiar, de la naiba... NIMENI nu le baga in seama, le arunca la cosul de gunoi din prima secunda, fara sa-si faca griji de ceva.
Spunea cineva mai sus ca dvs. ar fi bine sa comunici la cei care trimit aceasta corespondenta ca persoanele respective nu mai locuiec la acea adresa... Nimic mai fals. Am facut eu aceasta treaba, am strans vre-o 4 plicuri, le-am pus intr-un plic mai mare, l-am timbrat corespunzator, am explicat ce este cu aceste persoane, ca nu mai locuiesc la noi in bloc de cca. 10 ani si ...NIMIC, corespondenta (niste procese verbale de la nush ce autoritate a drumurilor care a constatat ca autoturismul... nu are vicneta valabila... a continuat sa vina. Deci va complicati degeaba.
In ceea ce priveste faptul ca la un moment dat va trebui sa clarificati/lamuriti niste functionari de la nush ce ghiseu ca " de esti tu acela, nu-ti sunt muma eu...", mi se pare o gluma. Amenda, comunicarea, etc. vine pe numele si prenumele unei persoane, acolo mai are si un CNP, etc. - deci nu apartamentu tre' sa plateasca amenda ci cetateanul Stan Papusa. Aaaa, ca locuieste la adresa..., da, dar este alta persoana. Cu ocazia referendumului trecut am aflat ca in Bucuresti s-au gasit ca aveau domiciliul stabil la aceeasi adresa (doua camere + dependinte), peste 2500 de persoane. Ei, ce ar trebui sa faca acel proprietar, aflat in situatia dvs.? Sa-si faca o cutie postala cat o biblioteca, zilnic sa sorteze corespondenta, sa o inparta pe cetateni, eventual sa mearga sa le achite facturile si amenzile sosite pe adresa sa. Acum, ce sa zic, dvs. nu aveti nici-o vina ca inaintea dvs. in apartament au locuit alte persoane care s-au mutat, dar au "uitat" sa-si schimbe domiciliul, insa proprietarul din Bucuresti care, in complicitate cu autoritatile a inlesnit la mii de cetateni sa-si faca acte pe adresa sa, nu trebuie sa-l plangem. Aceasta a fost afacerea lui, comisioanele in acest caz fiind foarte consistente, insa nu cred ca-si face vre-o problema ca zilnic primeste zeci, poate chiar sute de scrisori, pe alte nume decat al lui.
Parerea mea este ca treptat-treptat, problema dvs., expusa in topic va dispare de la sine.
Ceea ce i-am expus utilizatorului nu este o gluma, sunt lucruri reale intamplate altor oameni, care intamplator au mai si platit altora ca sa fie descurcati dintr-un hatis nebun al birocratiei si neglijentei tipic romanesti, pentru ca ei clacasera la un moment dat dupa atata alergatura si invoit de la serviciu, etc....