Cu stima,
Ma aflu in urmatoarea situatie:
- Lucrez la o societate care a intrat in insolventa cu data de 10.12.2012.
- In 27.12.2012 am primit prin posta o hotarare de comunicare a preavizului de 20 zile in baza hotararii AGA din 29.10.2012.
- Hotararea este semnata de Administratorul Judiciar al Casei de insolventa care isi intra in drepturi din 10.12.2012
- In perioada mentionata ca preaviz (19.12.2012-7.01.2013), nu este nimeni in firma totii angajati fiind in concediu de odihna din 21.12.2012-7.01.2013.
- Mentionez ca incepand cu 3.12.2012 sunt in concediu medical acesta continuand si in ianuarie 2013.
- Data primirii hotararii 27.12.2012.
Sunt interesat de urmatoarele aspecte:
- Este legala hotararea primita, avand in vedere data emiterii, contextul si data trimiterii?
- Concediul medical mi se va intrerupe? Sau perioada de preaviz va fi dupa terminarea concediului medical?
- Cum pot sa imi recuperez drepturile salariale restante incepand cu luna septembrie?
- Inscrierea la masa credala se face Individual?
Cu multumiri,