avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 612 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Pasi angajare persoane in SRLD
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Pasi angajare persoane in SRLD

Buna ziua.
As dori sa aflu care sunt pasii exacti pentru inceperea angajarilor. Ideea este ca noi suntem o firma abia deschisa(SRLD) si avem cateva probleme in ceea ce priveste administrarea. Spre exepmlu inainte sa angajez trebuie sa merg la ITM pentru a depune situatia cu numarul de locuri de munca vacante sau nu? Parola programului REVISAL o primesc inainte de a face angajari sau dupa ce am facut prima angajare? Acestea sunt doar cateva intrebari. Daca cineva ar putea sa explicitezee totii pasii ce trebuie urmati in vederea angajarii as fi foarte recunoscator.
Multumesc.
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 15:26, 3 Februarie 2013
1. Nu se depune nicio adresa la ITM cu privire la numarul de locuri de munca vacante , ci la AJOFM.

2. Pasii sunt urmatorii :
- se incheie anterior datei de incepere a activitatii , c.i.m.
- acesta se completeaza si se transmite in REVISAL la ITM

3. Pentru obtinerea unui cont nou functional - user si parola - sunteti obligati sa efectuati prima depunere a Revisalului la ITM.

4. Registrul general de evidenta a salariatilor (REVISAL) in format electronic se transmite prin una dintre urmatoarele modalitati:
a) transmitere on-line prin intermediul portalului [ link extern ] ;
b) transmitere prin e-mail pe baza de semnatura electronica; - nefunctionabila
c) depunerea la sediul inspectoratului teritorial de munca in format electronic.
Pentru prima depunere la sediul inspectoratului teritorial de munca a registrului general de evidenta a salariatilor in format electronic, adresa de inaintare este insotita de o copie a certificatului de inmatriculare - in cazul angajatorului persoana juridica, respectiv o copie a actului de identitate - in cazul angajatorului persoana fizica.

5. Eliberarea parolei pentru transmiterea online
Obținerea parolei de către unitățile fără personalitate juridică ale angajatorilor (sucursale, agenții, etc.) se face la sediul ITM în a cărui rază teritorială acestea îşi desfăşoară activitatea, în baza prezentării următoarelor documente:
a) solicitarea scrisă pentru eliberarea parolei;
b) împuternicire semnată şi ştampilată de reprezentantul legal al unității fără personalitate juridică, în cazul în care persoana care solicită obținerea parolei este alta decât reprezentantul legal al unității;
c) copia certificatului de înmatriculare al angajatorului;
d) copia actului de identitate al persoanei împuternicite;
e) suportul magnetic pe care exista REVISAL-ul.
In principal am inteles ideea, dar mai am cateva nelamuriri. La ce se refera "prima depunere a Revisalului la ITM" ? Ce anume trebuie sa prezint? programul in sine sau datele completate in revisal si exportate?
Datele completate si exportate intr-un fisier de forma .rvs. ... acest fisier se pune pe un suport magnetic , stick, CD sau discheta si se prezinta insotit de documentele respective la ITM.
Ultima modificare: Duminică, 3 Februarie 2013
Cornel Vasile, Consilier juridic

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Inregistrare societate la itm bucuresti carmen.balan1967@yahoo.com carmen.balan1967@yahoo.com Buna ziua ! Unde se inregistreaza acum o societate la ITM - la primul CIM - evident, la mezanin, de unde se obtine parola pt. Revisal sau in alta parte ? N ... (vezi toată discuția)
Salariat nou srl-d anomarairam anomarairam Buna ziua, am infiintata o societate SRL-D de doua luni, as dori sa angajez pe cineva din data de 9.11.2013, fiind primul salariat ce trebuie sa fac? Fiind ... (vezi toată discuția)
Angajare somer si pensionar anomarairam anomarairam Buna ziua, angajatorul doreste sa angajeze doua persoane din somaj si un pensionar cu data de 01.11 am urmatoarele nelamuriri respectiv rugamintea de a ma ... (vezi toată discuția)