Buna ziua,
In urma cu 6 luni am achizitionat un produs electronic. Produsul s-a defectat, dar fiind inca in garantie, am apelat la firma mentionata in certificatul de garantie pentru efectuarea service-ului.
Cei de la firma mi-au raspuns ca nu imi pot repara/inlocui produsul defect, deoarece firma se afla in procedura de insolventa. Este adevarat ca nu au obligatia sa mi-l repare? Ce ma sfatuiti sa fac ca sa nu raman cu paguba?
Va multumesc!
Nu stiu daca ne intelegem. Nu rezulta clar din relatarile Dvs. daca in faliment este service-ul, fabricantul/importatorul sau magazinul. Daca acesta din urma nu este in faliment trebuie sa va indreptati impotriva lui.
Dvs aveti o relatie contractuala cu comerciantul (magazinul). Nu are importanta daca fabricantul, importatorul sau service-ul sunt in faliment.
Cu bonul de achizitie va puteti prezenta la magazin si sa cereti remedierea produsului, inlocuirea lui sau rambursarea banilor. Daca nu se conformeaza formulati plangere la oficiul pt protectia consumatorului (daca achizitia este facuta pe persoana fizica).