avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 503 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Asociaţii de proprietari / ... Raport de munca intr-o asociatie de locatari
Discuție deschisă în Asociaţii de proprietari / locatari

Raport de munca intr-o asociatie de locatari

Problema care s-a pus in ultima vreme institutiile abilitate este daca o asociatie de locatari poate incheia sau nu contracte individuale de munca ?

Ce parere aveti ?


p.s.
Atentie se pune in discutie capacitatea de a contracta a unei asociatii de locatari si nu de proprietari
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 08:53, 17 Octombrie 2013
Din pacate exista texte de lege care va contrazic ... nu vorbesc despre asociatiile de proprietari care nu intra in discutie in acest topic - si rog pe toti cei care raspund sa evite postarile despre acestea - ci despre asociatiile de locatari ...

@ elga50
problema am ridicat-o dupa ce mi-ati trimis speta respectiva in privat .. si chiar s-a pus in discutie aceste aspecte .. iar solutia legala am dat-o la vremea respectiva.
Acum vreo 3 luni discutam cu un alt administrator diverse chestii si am adus in discutie partea cu o asociatie de locatari. El mi-a comunicat ca la o asociatie de locatari nu a reusit sa o inregistreze la fisc ca sa plateasca cele necesare (impozite, etc.). Poate ne lamureste cineva care colaboreaza cu o asociatie de locatari
Sa va lamureasca ce?
scuzati ca schimb putin discutia...
daca administratorul cumuleaza functia de casier si contabil intr-o asociatie...cum se incheie contractul de munca sau unde se specifica ca se cumuleaza toate trei functii?
Ultima modificare: Miercuri, 3 Aprilie 2013
laurab82, utilizator
Nu se scrie nicaieri acest lucru.
In legea 230/2007 administratorul poate cumula toate aspectele administrarii (tehnic, contabilitate, casierie), daca asociatia de proprietari nu doreste defalcarea acestor activitati pe mai multe persoane.
Cu alte cuvinte prestarea impreuna a acestor 3 aspecte este implicita, separarea lor trebuie sa fie explicita prin contracte separate si, evident prin fisa postului.
Contractul se face pentru administrator, iar in fisa postului i se prevad toate cele 3 aspecte: tehnic, contabilitate in partida simpla si casierie.

Alte discuții în legătură

Cumul functii in asociatie de proprietari asociatiaproprietarilor5d asociatiaproprietarilor5d vrem sa desfiintam functia de administrator contabil si casier - detinuta pana in prezent de 1 singura persoana, Contabilitatea o vom incredinta unei firme ... (vezi toată discuția)
Contabil sau administrator la o asociatie de proprietari? Amalya29 Amalya29 Buna ziua, pentru o asociatie de proprietari cu 30 de apartamente, avem un presedinte al asociatiei de proprietari, un cenzor si un expert contabil (printr-un ... (vezi toată discuția)
Presedinte eugarizn eugarizn Buna ziua! in asociatia noastra, presedintele indeplineste si functia de casier in urma unei adunari generale reconvocate. Aceasta functie a fost indeplinita ... (vezi toată discuția)