Buna,
Locuiesc intr-un bloc cu 96 de apartamente.Din cauza restantelor la furnizorul de apa acestia au oprit alimentarea cu apa la intregul bloc.
Suntem cativa locatari cu platile la zi,dar din cauza restantelor celorlalti apa a fost oprita.Ce putem face locatarii care am platit facturile?Am discutat deja de montarea de contoare separate pentru fiecare apartament dar lucrurile dureaza si din cate am inteles necesita si aprobare.
Multumesc anticipat.
Sistarea chiar si provizorie a furnizarii serviciilor pentru utilitati constituie abuz
Se impune sa contactati reprezentantul legal al asociatiei de proprietari care sa negocieze cu furnizorul de utilitti esalonarea platii debitului
Gresit! Prin contract furnizorul impune, in caz de neplata a facturilor, oprirea furnizarii utilitatii respective.
Presedintele asociatiei sau administratorul poate merge la furnizor sa esaloneze debitele de asa natura incat sa poata fi platite in mod real si sa accepte si furnizorul sumele propuse.
Dv. ca proprietari cu plata la zi, va puteti separa de coloana comuna, dar asta o puteti face numai cu concursul furnizorilor care, astfel, vor incheia contracte separate cu dv. si va vor emite factura separata pe baza masuratorii unui contor de bransament.
Furnizorii nu se prea dau convinsi sa faca asemenea lucrari din motive tehnice mai ales, dar si din motive economice.
Daca cativa locatari cu platile la zi,solicita separarea de coloana principala,avand in vedere ca aceasta este instalatie parte comuna ,cine urmeaza sa suporte c/v bransament+
instalatie care sa alimenteze cativa locatari cu platile la zi / ?
In Bucuresti pentru imobil cu 240 apartamente s-a solicitat furnizorului de apa,crearea acestei facilitati,iar raspunsul a fost negativ