avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 145 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Recuperări de creanţe, datorii, ... prescriere datorie
Discuție deschisă în Recuperări de creanţe, datorii, Probleme cu băncile

prescriere datorie

Din luna ianuarie 2010 nu am mai putut sa platesc un credit de nevoi personale si acum am fost informata de firma unde lucrez ca am proprire pe salariu. S-a primit o adresa de la biroul executorului judecatoresc. Banca a cedat imprumutul unei firme creditoare. Nu am primit in tot acest timp nici o instiintare sau notificare. Nu am fost contactata in nici un fel. Fara o decizie judecatoreasca sau chemare in instanta pot sa procedeze in acest fel? Cum au aflat adresa sediului firmei unde lucrez mai ales ca nu este in Bucuresti. Care sunt pasii de urmat si ce pot sa fac. Va multumesc.
In conformitate cu dispozitiile art.71 al.4 si 5 din OUG 50/2010 modificata, cesiunea se notifica de catre cedent (banca) catre consumator (debitorul), în termen de 10 zile de la încheierea contractului de cesiune, prin scrisoare recomandata cu confirmare de primire.
Notificarea va mentiona creditorul (firma de recuperare) care va încasa de la consumator (debitorul) sumele pentru rambursarea creditului dupa cesiune, precum si numele si adresa sediului social si a punctului de lucru al reprezentantului legal în România. Dacă nu aţi fost notificată puteţi cere aşadar anularea contractului de cesiuni realizat între bancă şi societatea de recuperare a creditului, ca urmare a nerespectării stipulaţiilor contractuale dar în special ca urmare a nerespectării dispoziţiilor constituţionale art. 1 alin. 5 din Constituţia României
Cui cer anularea contractului de cesiune si cum pot bloca retinerea din salariu. Aceasta datorie nu s-a prescris? Ce urmeaza?