buna ziua,sunt angajat de 3 luni la o firma agricola ca agent paza noapte de noapte de 2 zile am fost "pus"pe tractor fara prea multe explicatii,iar cand am intrebat de salar daca se mareste am fost trimis acasa,intrebarea mea e ce obligati am fata de firma si cu ce litera trebuie sami desfaca contractul de munca atat timp cat eu nu am refuzat sa lucrez ca paza si nici ca tractorist ci am fost trimis acasa va rog sami dea cineva un raspuns cat mai curand multumesc
Daca pe CIM scrie ca sunteti agent de paza, atunci nu va poate obliga sa conduceti tractorul. Daca v-a trimis acasa, atunci sa va prezentati zilnic la serviciu, daca se poate sa aveti si martori. Asteptati sa va trimita acasa. Angajatorul e obligat sa va dea de lucru si sa va plateasca salariul din CIM, indiferent daca va da de lucru sau nu.
Poate sa va concedieze, daca nu mai doreste sa va tina angajat.
În cazul în care angajatorul refuză să-l primească la lucru pe salariat, fără să fi dispus concedierea acestuia, salariatul se poate adresa instanţei solicitând direct reintegrarea în funcţie şi plata de despagubiri.
Actiunea se va depune la Tribunalul in raza caruia aveti domiciliul sau locul de munca si este scutita de plata taxelor judiciare.
din moment ce am fost trimis acasa banuiesc ca is dat afara,am vorbit cu seful meu si mia spus ca o sa vorbim eu asta incerc sa obtin un raspuns la intrebarea daca is dat afara in conditiile astea cu ce articol sau litera trebuie sa mi se desfaca contractul de munca intrucat nu am plecat de la lucru de capul meu ci trimis sunt si martori as avea nevoie de acest raspuns pentru ca in seara aceasta mia spus seful ca o sa ma cheme la firma si sa stiu sa nu semnez ceva ce miar face rau la o alta angajare multumesc de intelegere
Nimeni nu are cum sa va spuna exact cu ce articol a incetat raportul dvs de munca ... sunt foarte multe necunoscute ... singurul in masura este angajatorul.