buna ziua,sunt angajat de 3 luni la o firma agricola ca agent paza noapte de noapte de 2 zile am fost "pus"pe tractor fara prea multe explicatii,iar cand am intrebat de salar daca se mareste am fost trimis acasa,intrebarea mea e ce obligati am fata de firma si cu ce litera trebuie sami desfaca contractul de munca atat timp cat eu nu am refuzat sa lucrez ca paza si nici ca tractorist ci am fost trimis acasa va rog sami dea cineva un raspuns cat mai curand multumesc
Nu semnati nimic, daca plecarea din firma nu e initiativa dvs. Dupa cum v-am spus anterior prezentati-va zilnic la lucru pana va da o decizie de incetare a CIM. Dupa ce ati primit-o sa ne comunicati si noua pe forum.
am vorbit de 2 ori la telefon cu seful meu nu cel care m-a trimis acasa ci celalalt fiind 2 asociati iar acesta mia spus ca o sa vorbim ca o sa ma sune...problema e ca paza faceam noaptea,iar in ziua cand am fost trimis acasa am fost trimis de pe tractor normal daca un om e trimis acasa e dat afara sau asa e logic nu neam certat,daca is dat afara normal ar fi 15 zile parca sa fiu platit sau nu?in c.i.m.parca 15 zile sau 20 lucratoare trebuie anuntat angajatul sau angajatorul in cazul ca vrei sa pleci.luni o sa merg sa fac cererea pentru o copie a deciziei de incetare a c.i.m multumesc de lamuriri
Preavizul se acorda in cazul demisiei sau al concedierii pentru motive care nu tin de persoana salariatului ori pentru necorespundere profesionala sau inaptitudine fizica si/sau psihica.
In alte situatii nu se acorda preaviz.