avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 569 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Contencios administrativ sau ... Garda financiara - controale repetate
Discuție deschisă în Contencios administrativ sau probleme juridice cu autorităţile, contravenţii

Garda financiara - controale repetate

Buna seara! Am deschis de curand un magazin . In termen de un an de zile am avut 6:(( controale de la garda financiara si la toate mi s-a spus ca domnii comisari au venit sesizati”de prieteni care imi vor binele” .De fiecare data mi-am luat amenda pentru cele mai nesemnificative abateri. In ritmul acesta , cu siguranta voi falimenta. Am o singura intrebare! Am dreptul sa aflu cine imi este asa de ”prieten” incat sa0mi faca rau intr-un asa mod? Mai mult decat atat mi-a fost spart de doua ori magazinul si furata marfa! Mentionez ca sunt studenta si aceasta mica afacere ma ajuta sa supravietuiesc. Va multumesc!
Cel mai recent răspuns: vasi49 , utilizator 20:16, 25 Aprilie 2014
Nu exista cale legala pentru acest demers:D.
Se poate aflaB-)

Este important faptul ca Garda nu poate da curs sesizarilor anonime.
Dar in acelasi timp nu este sigur ca vin doar la sesizare. Este ceea ce au spus. Daca vin la sesizare ar trebui sa verifice sesizarea. Amenzi pentru altceva de ce sa dea. Mai ales ca nu au venit doar o data!
Ultima modificare: Sâmbătă, 25 Mai 2013
Gabriela Pintea, Consilier juridic