avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 409 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Şomaj, concediu creştere copil, ... Indemnizatie crestere copil pentru eleva la postliceala
Discuție deschisă în Şomaj, concediu creştere copil, asigurări sociale şi asistenţă socială

Indemnizatie crestere copil pentru eleva la postliceala

Buna ziua, sunt insarcinata in 39 saptamani, am 25 ani si sunt eleva la postliceala la cursuri de zi, scoala de stat. Data probabila a nasterii este 28 iunie 2013... M-am Inscris la scoala in septembrie 2012 si in octombrie 2012 am ramas insarcinata. Ma incadrez la indemnizatia pentru crestere a copilului daca de cand am inceput scoala pana nasc sunt 9 luni?
Cel mai recent răspuns: lauramateescu , utilizator 13:28, 19 Iunie 2013
1. Pentru a beneficia de indemnziatie pentru concediu crestere copil (CCC) trebuie ca in cele 12 luni premergatoare nasterii copilului (inclusiv luna nasterii) sa aveti venituri din salarii, din activitati independente sau agricole sau perioade asimilate (eleva sau studenta la zi, somaj indemnizat, concedii medicale etc.).

2. Deoarece veti naste in iunie cele 12 luni eligibile pentru a beneficia de indemnizatie pentru CCC sunt: iulie 2012 - iunie 2013.

3. In cele 12 luni intra si perioadele in care persoana care solicita CCC se afla intr-una din situatiile urmatoare:

- se afla in perioada cuprinsa intre incheierea unei forme de invatamant preuniversitar si inceperea, in acelasi an calendaristic, a unei alte forme de invatamant preuniversitar, cursuri de zi, organizate potrivit legii, frecventate fara intrerupere;