avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 540 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Concediu de odihna restant dupa concediu de crestere ...
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Concediu de odihna restant dupa concediu de crestere copil

Buna ziua!

Doresc sa va cer sprijinul in urmatoarea problema legata de efectuarea concediului de odihna pentru anul scolar 2010-2011 , in actualul an scolar , dupa reintoarcerea din concediu de crestere copil. Iata datele problemei mele :

1. Sunt profesor titular cu definitivat , cu norma intreaga.

2. In anul scolar 2010-2011 am fost in activitate la catedra pana in luna martie 2011 cand am intrat in concediu prenatal la cerere .

3. Din 20 martie 2011 si pana in iunie 2011 am fost in concediu prenatal si postnatal. Copilul este nascut pe 19 mai 2011. Din iunie 2011 am intrat in concediu de crestere copil pana la data de 20 mai 2013.

4.In anul scolar 2010-2011 zilele din vacanta de iarna si vacanta intersemestriala le-am efectuat ca si nr de zile de concediu aferente anului scolar respectiv. In total 15 zile de concediu de odihna .


5. La intoarcerea la catedra am solicitata in baza Legii educatiei nr 1/2011 si a Normelor metodologice privind efectuarea concediului de odihna al personalului didactic din invatamant Art.11 al.1 lit.b si Art.11, al.3 din metodologie efectuarea nr. de zile de concediu restante din anul scolar 2010-2011.

6. Am solicitat de asemenea sa mi se comunice daca scoala trebuia sa ma plateasca in anul scolar 2011 pentru nr de zile de concediu ce trebuiau efectuate la acel momnet, daca plata trebuia facuta la momentul intoarcerii mele la catedra , in momentul efectuarii nr. de zile de CO restante sau daca nu am dreptul nici la efectuarea acelor zile restante de CO si nici la plata aferenta acestora.