avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 395 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Fisa postului pentru o functie in CIM o alta
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Fisa postului pentru o functie in CIM o alta

Buna seara!

In fisa postului, denumirea acestuia este de programator (COR 213102), in timp ce in contractul de munca am functia / meseria de programator-ajutor (COR 312101) - conform studiilor. Mentionez ca incadrarea a fost facuta in 2010 ... deci sunt codurile din vechiul COR.

In fisa postului pe care o am semnata cu angajatorul, am mare parte din atributii specifice unui programator.

Cat de relevanta este denumirea din fisa postului ? Pot spune ca sunt programator ajutor pe functie de programator?

Mersi
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 06:51, 9 Iulie 2013
Codul pentru programator-ajutor in COR 2013 este 351201.
In fisa postului aveti prevazute urmatoarele activitati:
Programatorul Ajutor se ocupa in principal cu
- participarea la elaborarea algoritmului programelor de calculator,
- elaborarea (scrierea, codificarea) programelor sau modulelor de program in limbajul de programare specificat de catre programator sau inginerul de sistem,
- testarea modulelor de programe / aplicatii cu date de test sau cu date reale,
- implementarea programelor / aplicatiilor la locul in care vor rula la beneficiar (sub coordonarea programatorului sau inginerului de sistem),
- monitorizarea pentru folosirea corecta a programelor / aplicatiilor de catre beneficiari / utilizatori,
- instruirea utilizatorilor pentru utilizarea corecta a programelor / aplicatiilor,
- acordarea de asistenta utilizatorilor atunci cand situatia o cere,
- salvarea periodica si in situatii critice a programelor si datelor de test,
- pastrarea copiilor de siguranta ale programelor / datelor salvate,
- restaurarea la nevoie a programelor / datelor salvate,