avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 488 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Angajare in preaviz concediere
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Angajare in preaviz concediere

Buna ziua,

Voi fi disponibilizata (momentan sunt in concediu medical, dar am primit decizia acasa prin curierat).
Daca m-as afla in preaviz de 20 zile lucratoare cu specificatia in previz ca nu mai trebuie sa ma prezint la lucru si ca voi fi platita normal, ca urmare a desfiintarii postului meu, intrebarea este daca gasesc alt job trebuie neaparat sa astept sa treaca cele 20 zile lucratoare sa ma pot angaja sau ma pot angaja imediat ce gasesc (normal exceptand perioada pregatirii dosarului de angajare). Ideea este ca nu vreau sa renunt la plata preavizului de catre angajator , dar sa nu fiu cumva in situatia sa pierd vreun post pentru ca trebuie sa aman o luna pana sa treaca preavizul.
Daca angajatorul imi va oferi (sau negocia cu mine) 2-3 salarii compensatorii mai am dreptul la somaj?

Va multumesc pentru raspunsuri.
Cel mai recent răspuns: Myador , utilizator 17:46, 14 Iulie 2013
Pe perioada preavizului aveti toate drepturile si obligatiile unui salariat. Inclusiv dreptul de a avea un alt CIM, la un alt angajator.
Orice salariat are dreptul de a cumula mai multe functii, la angajatori diferiti sau la acelasi angajator, in baza unor contracte individuale de munca, beneficiind de salariul corespunzator pentru fiecare dintre acestea (art. 35 alin. (1) din Codul muncii ).
Fac exceptie de la aceste prevederi situatiile in care prin lege sunt prevazute incompatibilitati pentru cumulul unor functii.

Prin urmare, si pe perioada de preaviz la un alt angajator puteti incheia un nou c.i.m. cu alt angajator.
Multumesc pentru raspunsuri!

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură