avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 147 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Contencios administrativ sau ... Învãțãmânt - Introducere camere video de ...
Discuție deschisă în Contencios administrativ sau probleme juridice cu autorităţile, contravenţii

Învãțãmânt - Introducere camere video de supraveghere în sãlile de clasã

Bună ziua,
Aș dori să știu dacă această măsură este sau nu legală.
În sălile de clasă, pe holuri și în curtea școlii s-au montat camere de supraveghere video, prin care sunt monitorizați elevii și cadrele didactice din școală.
S-a precizat că înregistrările nu sunt și audio, camerele sunt îndreptate către clasă, nu către cadrul didactic.
Întrucât există temeri din partea tuturor părților implicate (părinți, elevi, profesori) și discuții interminabile despre legalitatea măsurii, vă rog să ne lămuriți dumneavoastră.
Mulțumesc.
Cel mai recent răspuns: elena138 , utilizator 23:22, 26 Septembrie 2013
S-a plecat de la legalitatea instalarii camerelor si ati facut un eseu de sa le plangem de mila profesorilor. Trebuie sa intelegeti ca scopul camerelor este siguranta copiilor si nu furtul stilului didactic sau a metodei de predare. Salile de clasa si restul spatiilor nu sunt supravegheate in pauze, profesorul de serviciu este de decor iar elevii se mananca la propriu intre ei, se bat, se injura, se imbrancesc, isi expun organele si alte asemenea, exista o violenta iesita din comun, inclusiv intra persoane din exterior in clase, trec pe langa paznicii de 2 lei care la randul lor sunt buni doar sa semneze statul de plata. Cum rezolvati problema pauzelor dpdv al sigurantei elevilor? (in afara de a va ruga in gand sa nu se intample ceva)
S-a plecat de la legalitatea instalarii camerelor si ati facut un eseu de sa le plangem de mila profesorilor.

A, nu, doar sunt niste nemernici nepregatiti!
Trebuie sa intelegeti ca scopul camerelor este siguranta copiilor si nu furtul stilului didactic sau a metodei de predare.