avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 561 soluții astăzi
Forum Discuţii contabile şi ... Contabilitate - partida dublă şi ... Pentru o firma comerciala: se poate trimite doar copia ...
Discuție deschisă în Contabilitate - partida dublă şi obligaţii fiscale declarative pentru societăţile comerciale

Pentru o firma comerciala: se poate trimite doar copia bonului fiscal pe e-mail?

Sunt student si vreau sa incep o afacere. Am creat un s.r.l. si, pentru ca stau in chirie in Bucuresti, nu pot inregistra casa de marcat pe domiciliul actual, si nici bani pentru a inchiria un spatiu comercial nu am. As putea inregistra casa de marca pe adresa mea din provincie si eu sa trimit o copie electronica (sau imprimata) a bonului fiscal o data cu produsul ? sau este neaparat nevoie de bonul fiscal in original?
Sau aveti alta idee pentru a incepe afacerea fara sa inregistrez casa de marcat in bucuresti?
Cel mai recent răspuns: george-neagu , moderator 10:17, 20 Septembrie 2013
Bonul fiscal se da in original. Dar ce activitate desfasurati? Nu puteti sa taiati chitanta de mana?
vanzari produse - online
In cazul asta eliberati clientilor factura si chitanta, scrise electronic la calculator si trimise odata cu marfa respectiva si nu bon de la casa de marcat. Casa de marcat opereaza la vanzarea directa, de ex: in piata, la magazin, etc.
Multumesc!
Daca produsele le livrati catre clienti prin firmele de curierat, in pachet alaturi de produse puneti doar factura. Clientul va plati ramburs, la primirea pachetului, va primi chitanta emisa de firma de curierat iar firma, la randul ei, va depune banii in contul bancar al firmei dumneavoastra.

Alte discuții în legătură

Chitante emise catre persoane fizice ContSters255863 ContSters255863 Efectuez comert la distanta si am livrat cateva bunuri catre persoane fizice, cu incasare pe baza de chitanta realizata electronic. Stiu ca nu a fost bine si ... (vezi toată discuția)