avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 756 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul, calculatorul meu şi ... Folosirea abuziva a mesajelor personale de pe forumuri
Discuție deschisă în Dreptul, calculatorul meu şi internetul

Folosirea abuziva a mesajelor personale de pe forumuri

Buna seara,
Am o nelamurire: sunt profesor si din cand in cand, intru pe forumul edu.ro, unde citesc subiecte, intreb daca am o problema, etc. Acest lucru insa mi-a cauzat o problema acum:
La inceputul anului scolar, odata cu inscrierea la examenele de grad didactic, am intrebat pe forumul edu.ro ce pot face in situatia in care directorul liceului unde predau refuza sa-mi dea fisa de evaluare, pentru a ma putea inscrie la examen. Nu am pomenit nume, nu am numit liceul, nu am adus vreo ofensa la adresa nimanui, nimic, nimic, pur si simplu mi-am spus problema si am cautat un raspuns. Problema e ca nick-ul meu (numele de utilizator) este usor de recunoscut deoarece seamana cu numele meu real. Directoarea liceului a citit, sau a aflat ca m-am "plans" de necazurile ce mi le face, si m-a chemat la ea, m-a jignit, m-a amenintat, etc, fluturandu-mi hartia listata cu discutia de pe edu.ro. Este legal ce face ea? Pot fi amenintata? Pentru ce? Discutiile acestea sunt nelamuriri ale celor care posteaza, sunt poate lucruri intime ale lor, le poate folosi cineva ca sa ameninte?
Cel mai recent răspuns: CLAUDIU LASCOSCHI , Avocat 01:01, 28 Octombrie 2013
Aveti dreptul de a scrie si din moment ce va incalcadrepturile nu inteleg ce ii supara.
Aveti dreptul sa ii dati in juddecata si pentru fisa si pentru ca va interzice practic sa scrieti pe forum folosindu-se de amenintari.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Jigniri ? Andrei-Ionuț COCÎRLĂU Andrei-Ionuț COCÎRLĂU Bua seara ! Am primit azi o adresa din partea liceului precum ca sunt bagat in Comisia de Disciplina a elevilor precum ca am numit pe doamnele directoare : ... (vezi toată discuția)