avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 384 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Reziliere unilaterala a contractului de telefonie
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Reziliere unilaterala a contractului de telefonie

In iulie 2012 am incheiat un contract de telefonie la o anumita companie. Contractul s-a incheiat pe perioada maxima/minima de 24 de luni.Am platit 15 luni,deci mai mult de jumatate.Una dintre optiunile abonamentului era ca timp de 3 luni in primul an si apoi 3 luni din al doilea an de contract voi avea 500 de min cu un nr favorit din alta retea.In primul an nu am avut nevoie de aceasta oferta,dar in anul al doilea ma avantaja,numai ca surpriza: aceasta oferta nu mai exista demult in portofoliul de oferte al companiei si deci,am fost mintita. Am considerat ca atata timp cat nu s-au respectat toate obligatiile contractuale din partea companiei( eu am platit intotdeauna la timp factura) sa fac o notificare catre companie prin care solicit rezilierea unilaterala a contractului. Aceasta notificare am depus-o la o reprezentanta a companiei pe data de 28.10 ac,iar data de reziliere trebuia sa se realizeze de pe 17.11. ac. Pe data de 29. 10 am primit un Sms de la ei in care mi se comunica nr de inregistrare al cererii (am si eu un exemplar al notificarii cu nr de inregistrare si numele reprezentantului, dar fara semnatura,deoarece a refuzat sa semneze) si ca in decurs de 6 zile lucratoare voi primi un raspuns pe care nu l-am primit nici pana astazi. Ce pot face in continuare? Pot merge la ANPC cu exemplarul meu de pe notificarea de reziliere a contractului,cat si cu copia contractului care nu este semnata de niciuna dintre parti( oare este un contract nul?) sau sa mai astept pana se implinesc 30 de zile,dar in acest caz voi mai plati inca o luna factura?
Cel mai recent răspuns: Alinne , utilizator 14:10, 7 Decembrie 2013
Si ar mai fi o varianta..
Incercati sa va amintiti daca vi s-au aratat clauzele contractuale, beneficiile acelui abonament, data de facturare, valoarea abonamentului si daca erau aceleasi clauze atat pe exemplarul semnat de dvs. ce a ramas la reprezentant, cat si pe cel aflat in posesia dvs.
Exista posibilitatea sa va fi dat un contract vechi, motiv pentru care nici nu l-au certificat cu semnatura si stampila magazinului, ca apoi sa fi inregistrat un contract diferit, pe care ati semnat anterior, fara sa va fi dat seama (altul decat cel aflat in posesia dvs.)
Cel mai bine sa vorbiti la serviciul clienti, sa aflati exact ce beneficii aveti si daca datele coincid cu cele din exemplarul aflat la dvs.
Imi amintesc ca reprezentantul magazinului mi-a citit si aratat exact ce contine oferta respectiva,apoi am semnat un exemplar pe care l-a oprit in magazin si celalalt mi l-a inmanat mie. Erau la fel.De alfel si pe siteul companiei la contul meu sunt trecute aceleasi beneficii ca cele din contract si cea cu cele 500 de minute care are specificatia- activa-. Sunand pe data de 26.10.2013 la relatii clienti pentru a intreba de ce nu-mi pot activa optiunea mi s-a spus ca nu mai este demult in oferta lor si ca nu ma pot ajuta in niciun sens. Deci, a cui o fi vina?
Cred ca este o idee buna sa sun din nou la relatii clienti si sa intreb de cererea de reziliere care are numar de inregistrare( am primit sms de la ei cu nr de inregistrare,deci nu au scuza),desi mi-as fi dorit sa primesc o notificare scrisa din partea lor cu care sa pot merge la Anpc, pentru ca sigur nu vor ceda prea usor. Va multumesc pentru ajutor si pentru sfat!
Ati fi uimita sa constatati ca atuncea cand sunt stransi cu usa operatorii aloca minute in plus si ofera avantaje combinate ale unor oferte existente sau chiar si expirate ;) Sunati la relatii cu clientii la ei si va recomand sa faceti un scandal monstru sa vedeti cat de repede si bine se pot rezolva multe probleme, poate nu chiar pe loc, dar in decursul unei saptamani in care o sa va caute chiar ei...este 99% posibil.
Revin cu informații. După ce am făcut o petiție la ANPC în care am relatat succint problema cu compania roșie (nu dau nume), azi am fost sunată de o operatoare foarte amabilă care m-a anunțat că cererea mea a fost preluată și m-a rugat să-i comunic data de la care vreau să mi se închidă contul(contractul) și... lucrul cel mai important nu voi avea nicio un cost de penalizare sau alte costuri suplimentare de platit. Nu știu dacă cei de la ANPC le-au făcut o vizită pentru că nu am primit nimic din partea lor,dar mă bucur că de luni am scăpat de acest abonament care nu mă mulțumea. Deci, se poate.
Mulțumesc sfaturilor primite de pe site!
Ultima modificare: Sâmbătă, 7 Decembrie 2013
Alinne, utilizator

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Vodafone modifica unilateral contracte in derulare ContSters362939 ContSters362939 Salutare! Dupa cum ati citit si in titlu, in ultimele saptamani Vodafone Romania a inceput o ampla campanie fara precedent in istoria acestei companii, ... (vezi toată discuția)
Clauza abuziva, taxa reziliere georalu1979 georalu1979 intr un contract de furnizare telefonie,tv si internet,nu dau numele companiei,in luna septembrie mi sa facut o oferta pt telefonia mobila in care se ... (vezi toată discuția)
Schimbare neautorizata de contract telefonie+internet+tv Muresan Felicia Muresan Felicia Sunt abonata la pachet de 3X la o mare companie de distribuire.In data de 27.08.2013,am trimis o cerere de reziliere contract,deoarece terminam perioada minima ... (vezi toată discuția)