avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1045 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Indrumare pentru o sesizare
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Indrumare pentru o sesizare

Buna ziua,

In luna octombrie am platit integral o excursie 2 persoane la Praga in valoare de 1355 lei, unei agentii din bucuresti.

Am primit documentele de calatorie si ne-au gresit biletele de avion, noi trebuia sa zburam cu o companie romaneasca de linie si ne-au trimis bilete cu compania pragheza si alte ore fata de cele pe care le discutasem noi si care nu ne avantajau.

Am incercat pe toate caile posibile sa obtin biletele pentru care am platit, dar fara succes.

As vrea sa fac sesizare, dar problema este ca nu stiu unde si nici ce pasi sa urmez.

Ma puteti ajuta, va rog?

Astept un raspuns la adresa de mail voicu.laurageorgiana@gmail.com

Multumesc,
Laura
Cel mai recent răspuns: Laura2285 , utilizator 14:48, 26 Noiembrie 2013
Eu le-am trimis decat numarul de cont, insa ei mi-au raspuns [O sa va rog sa transmiteti o solicitare de anulare si un cont bancar pentru a vi se inapoia suma achitata deoarece aceasta situatie nu este placuta nici pentru noi si cred ca nici pentru dvs] [Va rog sa imi scrieti si ca doriti anularea excursiei si ca solicitati rambursarea sumelor achitate in contul indicat]
Asigurati-va intai ca in cazul rezilierii contractului si a solicitarii de anulare a excursiei veti primi suma integrala deoarece este posibil sa existe vreo clauza neclara privind conditiile de reziliere si nerestituirea intregii sume achitate.
Daca ati corespondat pe email faceti-le o astfel de solicitare (in cazul rezilierii sa confirme restituirea intregii sume de 1355 lei fara penalizari). Daca va confirma restituirea intregii sume atunci le trimiteti cererea de anulare asa cum vrea agentia. In cazul in care nu restituie toata suma va veti putea continua "lupta " prin ANPC. Oricum ANPC au inregistrat sesizarea dvs.. se vor continua cercetarile deoarece au obligatia sa va trimita un raspuns la sesizare in termen de 30 de zile, veti avea o dovada de la agentie ca au promis restituirea sumei intregi.
ok, multumesc frumos pentru sfaturi, sper sa se rezolve cat mai repede aceasta situatie neplacuta.
Buna ziua,

Am trimis mail asa cum m-ati indrumat agentiei si iarasi suntem in situatia in care vorbesc singura, pentru ca nu mi s-a mai raspuns la mail.

Am vorbit si cu receptia hotelului unde ar fi trebuit sa avem cazare si nu exista rezervare pe numele nostru nici acolo.

O sa ii las pe cei de la ANPC sa rezolve situatia.
Daca obtineti o confirmare de la hotel ca nu aveti rezervare facuta de catre agentie este posibil sa aveti mai multe sanse cu ANPC, de fapt ii ajutati in clarificarea cazului. Intelegeti ce vreau sa spun, alta companie de transport, fara rezervari, etc., firma care da tzepe. Pot ajunge sa le retraga licenta de turism. Daca le spuneti celor de la agentie ca le veti face si o plangere penala la politie ptr inselaciune poate isi vor schimba atitudinea. Zic si eu!

Alte discuții în legătură

Recuperare avans vacanta adela88 adela88 Buna ziua, Am o problema: in luna februarie am rezervat o vacanta printr-o mare agentie de turism romaneasca. Am platit 2000 de lei avans prin plata ... (vezi toată discuția)
Reclamatie operator aerian pizzaman18 pizzaman18 Buna ziua, Sunt nefericitul client al aceste neserioase companii aeriene. Pe data de 7 Iunie am achizitionat 2 bilete dus-intors pentru 2 persoane la zborul ... (vezi toată discuția)
Modificare zbor wizz air Helena21 Helena21 Buna ziua. În data de 11.03.2018 am cumpărat un bilet de avion dus-întors pe ruta Bucureşti-Lisabona, pentru perioada 24.05.2018-29.05.2018. În data de ... (vezi toată discuția)