avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1666 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Medierea - domeniu de aplicare şi ... Sedinta de mediere,modicare data la cerere II
Discuție deschisă în Medierea - domeniu de aplicare şi aspecte juridice

Sedinta de mediere,modicare data la cerere II

Buna seara,revin cu complectare la subiectul anterior avind in vedere ca in urma demersurilor mele privind modificarea datei pentru sedinta de informare in medierea unui litigiu,am trimis prin posta cu comfirmare de primire,prin e-mail raspunsul meu de acceptare a sedintei cu modificarea datei.Azi am fost personal la acel birou unde am gasit o d-soara si i-am expus problema iar dinsa a spus ca nu stie nimic si sa sun mediatorul.Ca un om corect am sunat,si raspunsul dl.mediator a fost sec.,,Nu am timp de dvs".
Vin acum si ma intreb,avind in vedere multe reprosuri primite de mine privitoare la profesia de mediator in topic cum sa cataloghez aceasta atitudine a mediatorului sau cu adevarat ideea unei mici complicitati cu reclamanta luind in considerare ca nu am onorat data si ora din invitatie.
Sincer nu mai stiu ce sa cred despre ideea de mediere, sau statutul unui pirit in aceasta faza este greu de digerat de mediator.Nu stiu care sint posibili pasi care trebuie sa-i urmez pentru a ma face util medierii.
V-as ruga sa comentati cu argumente aceasta situatie.Luati in calcul ca in afara de posta,e-mail si simplu telefon NU am luat legatura cu dl.mediator(cuvint cu o mare reponsabilitate intr-o societate democratica)
Va multumesc si astept comentarii
Dle Saundu.... Amanarea sedintei se face numai pentru motive intemeiate. Dvs aveti dreptul sa cereti insa asta nu inseamna ca automat o sa si sa primiti o amanare. Mediatorul este cel care analizeaza motivele invocate si apreciaza daca se impune modificarea datei.

Capitolul IV. STANDARDE DE ETICÃ ORGANIZAŢIONALÃ
17. Relaţia cu părţile
1) Mediatorul este obligat să respecte auto-determinarea părţilor (independenţa, expunerea liberă), capacitatea părţilor de a ajunge voluntar la un acord.
2) Mediatorul trebuie să asigure organizarea echitabilă şi imparţială a procesului şi desfăşurarea fiecărei etape a acestuia.
3) Mediatorul trebuie să dea consultaţii tuturor participanţilor la proces, la cererea acestora, să răspundă la întrebări, în cazul în care este competent.
Ce mai spuneti de atitudinea acelui mediator, avand n vedere acest capitol din Codul pe care cred ca dvs nu-l intelegeti sau habar n-aveti de el si va rog nu mai dati dvs sfaturi ca nu stiu ce experienta aveti si nici dvs ce experienta am eu, poate imi trimiteti c/v ul dvs sa vad cu cine discut. Si sa stiti ca astfel de atitudini fata de clienti ne -au adus in halul in care suntem in relatiile prestator de servicii- client in care unii sunt mai presus decat altii.Nu credeti ca se putea vorbi frumos la telefon , cu respect si cu incercarea de a rezolva amiabil conflictul chiar cu o noua invitatie ?
Interesanta contra deontologica dar din pacate singura mea sustinere a dvs. este ca nu a aprofundat cap.IV pe care l-ati mentionat in relatia cu una din parti,si aici fac referire la concluzia trasa de mine in urma refuzului de care am avut parte.
Chiar fara a putea aprecia una din parti( bpcs versus bendyx066) ne avind studiile necesare,dar fiind cel care a deschis acest subiect consider ca raspunsul dl.bendyx066 este unul coerent si profesional.Asa trebuie procedat,cu impartialitate si profesionalism care sa nu dea curs unor concluzi negativiste privind profesia de mediator.
Va doresc o seara buna domnilor mediatori!
bendyx066 a scris:

Capitolul IV. STANDARDE DE ETICÃ ORGANIZAŢIONALÃ
17. Relaţia cu părţile
1) Mediatorul este obligat să respecte auto-determinarea părţilor (independenţa, expunerea liberă), capacitatea părţilor de a ajunge voluntar la un acord.
2) Mediatorul trebuie să asigure organizarea echitabilă şi imparţială a procesului şi desfăşurarea fiecărei etape a acestuia.
3) Mediatorul trebuie să dea consultaţii tuturor participanţilor la proces, la cererea acestora, să răspundă la întrebări, în cazul în care este competent.
Ce mai spuneti de atitudinea acelui mediator, avand n vedere acest capitol din Codul pe care cred ca dvs nu-l intelegeti sau habar n-aveti de el si va rog nu mai dati dvs sfaturi ca nu stiu ce experienta aveti si nici dvs ce experienta am eu, poate imi trimiteti c/v ul dvs sa vad cu cine discut. Si sa stiti ca astfel de atitudini fata de clienti ne -au adus in halul in care suntem in relatiile prestator de servicii- client in care unii sunt mai presus decat altii.Nu credeti ca se putea vorbi frumos la telefon , cu respect si cu incercarea de a rezolva amiabil conflictul chiar cu o noua invitatie ?



Nu spun nimic stimate coleg..... nici despre Dvs nici despre mediatorul infierat cu ardoare pe acest site.
In alta ordine de idei, departe de mine gandul de a ma compara cu Dvs. Va asigur ca apreciez obiectiv profesionalismul si experienta de care vorbiti, pe baza dovezilor oferite.
Fac o paranteza si va atrag atentia ca atunci cand deschideti o discutie ar fi bine sa va documentati mai cu atentie..... citatul pe care il oferiti este din Codul deontologic al mediatorului din Republica Moldova. :) Ne va folosi tuturor cand vom practica in acasta tara, multumim.
Totusi, mediatorii romani au si ei un Cod deontologic national pe care ar trebui sa il citeasca si sa il respecte motiv pt care va sugerez sa folositi in activitatea Dvs varianta publicata la pe siteul Consiliului de mediere (din Romania) la sectiunea legislatie. Acolo o sa gasiti capitol 4 care ar trebui sa fie interesant pt Dvs.
In incheiere imi cer scuze ca nu o sa dau curs cererii de a va transmite cv-ul meu insa va asigur ca pot sustine oricand o discutie profesionala constructiva. O zi buna in continuare.
SAUNDU a scris:

Interesanta contra deontologica dar din pacate singura mea sustinere a dvs. este ca nu a aprofundat cap.IV pe care l-ati mentionat in relatia cu una din parti,si aici fac referire la concluzia trasa de mine in urma refuzului de care am avut parte.
Chiar fara a putea aprecia una din parti( bpcs versus bendyx066) ne avind studiile necesare,dar fiind cel care a deschis acest subiect consider ca raspunsul dl.bendyx066 este unul coerent si profesional.Asa trebuie procedat,cu impartialitate si profesionalism care sa nu dea curs unor concluzi negativiste privind profesia de mediator.
Va doresc o seara buna domnilor mediatori!


Dle Saundu.. luati in calcul ca, din cand in cand, si Dvs mai puteti gresi. Coerent si profesional nu inseamna a da dreptate unei parti. Mediatorul trebuie sa fie impartial si echidistant, sa nu emita opininii si judecati,sa asculte ambele parti etc. Desi este putin probabil sa ma luati in seama, va sfatuiesc sa mediati conflictul pe care il aveti cu proprietara. Indiferent de dovezile pe care credeti ca le aveti, in viata reala nimeni nu va poate garanta un succes in instanta. In momentul in care cauza este pusa pe masa unui judecator lucrurile vor iesi de sub controlul Dvs si este posibil ca rezultatul sa nu va avantajeze. Va doresc si Dvs o zi buna in continuare.

Alte discuții în legătură

Sedinta de mediere, modificare data la cerere SAUNDU SAUNDU Buna ziua,am primit prin posta o invitatie la medierea unui litigiu pentru ziua de 25.11.Pot modifica data la care pot merge prin formularul trimis de biroul ... (vezi toată discuția)
Certificat de informare de depus la instanta popescumierleanu popescumierleanu Buna dimineata. Cat costa un certificat de informare obligatoriu pentru dosarul depus deja in instanta privind litigiul unei succesiuni. Sigur partile nu se ... (vezi toată discuția)
De la 1 august sedinta de informare privind medierea este obligatorie, altfel pierzi procesul chiar daca ai dreptate pe fondul cauzei codulmuncii codulmuncii Buna dimineata. De ieri sedinta de informare privind medierea este obligatorie. Daca nu prezinti in in stanta dovada ca ai facut sedinta de informare pierzi ... (vezi toată discuția)