avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 141 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Învăţământ - probleme ... Proces literar al romanului Ion.
Discuție deschisă în Învăţământ - probleme juridice conexe

Proces literar al romanului Ion.

Buna seara.

Ma numesc Florentina, sunt eleva in clasa a x-a M si sunt intr-o dilema continua,pot sa zic.

Azi a avut loc la scoala o simulare a unui proces literar pe baza romanului Ion.

Am fost aleasa ca avocat al apararii si azi am improvizat cum am putut, nefiind anuntati ca va avea loc un proces literar ne-am descurcat cum am putut.

Acum vine partea cea mai confuza mie.

Fiind avocat al apararii, se presupune ca argumentele mele trebuie sa fie in favoarea lui Ion si sa ii conving pe toti ca el este nevinovat.

Am ajuns la urmatoarea idee, improvizand doar pe baza unor filme in care am vazut cum actioneaza un avocat al apararii.

"Onorata instanta, il aveti in fata dumneavoastra pe paratul Ion al Glanetasului,care este acuzat ca este vinovat de propria sa dezumanizare, parvenire si crima, o acuzatie deosebit de grava, asupra careia va com prezenta in scurta noastra pledoarie cateva argumente din care sa reiasa nevinovatia sa."

Va rog un mic sfat daca se poate timpul este scurt si eu chiar vreau sa iasa bine.

Multumesc anticipat.
Cel mai recent răspuns: elena138 , utilizator 23:55, 28 Noiembrie 2013
eu am incredere ca il vei apara pe Ion cum nu o va face altcineva mai bine! nu trebuie sa primesti sfaturi in acest sens... pe aci' suntem noi, adultii, cu limbajul nostru de lemn care doar ti-ar complica situatia! spor la treaba:)
Crede-ma n-as mai fii aici daca as stii. E primul proces literar la care particip si il facem totodata. Orice explicatie in orice fel de limbaj fie el de lemn.piatra sau azteca:)), ma ofer sa descifrez pt ca e in intereseul meu, si cu cat invat mai repede cu atat ma pot face si avocata peste ani.
Multumesc mult, apreciez.

O seara placuta in continuare:).
Cu drag! Sa ai spor! :)