avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 528 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Traduceri Caut un dictionar juridic roman-spaniol
Discuție deschisă în Traduceri

Caut un dictionar juridic roman-spaniol

Buna!

Sunt studenta la Drept si am nevoie de un dictionar juridic roman-spaniol pentru a aprofunda cunostiintele juridice in aceasta limba straina. Aveti idee de unde as putea achizitiona? Sau eventual vreun site? Am cautat in nenumarate randuri insa a fost in zadar.

Multumesc anticipat!
Cel mai recent răspuns: Laura Ciobeica , moderator 12:25, 9 Ianuarie 2014
Vedeti aceste discutii
www.avocatnet.ro/content/for...
am citit acel topic inainte de a posta articolul meu. Din pacate raspunsurile postate acolo nu reflecta nici o informatie conlcudenta, asadar, nu am putut lua nici o sursa indicata de ceilalti useri.
Ultima modificare: Marți, 7 Ianuarie 2014
dumitrescu_corina_elena, utilizator
Cautand pe internet am mai gasit un site
[ link extern ] /
Buna ziua,
Dictionarele juridice sunt destul de rare. Asa cum am sfatuit si alti utilizatori, pentru cunoasterea terminologiei specifice, acumularea cunostintelor in limba respectiva se poate realiza prin lecturarea lucrarilor de profil care au si varianta tradusa in romana. Un bun exemplu este portalul Uniunii Europene care pune la dispozitie o multime de resurse din domeniul juridic.
[ link extern ]
Dictionarele obisnuite pot contine termeni juridici: [ link extern ]
L.C.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Cine a susþinut examen mcc - traducãtor spaniolã? Costa Blanca Costa Blanca Pentru cei ce au sustinut examenul pentru romana-spaniola//spaniola-romana, a fost greu? Ce texte vi s-au dat?Care a fost gradul de dificultate? (vezi toată discuția)
Help!!! dictionar juridic spaniol? RebekkaZ RebekkaZ Salut tuturor! Doresc sa sustin examenul CPPC in octombrie pentru limbile franceza si spaniola. Dictionar juridic pentru limba franceza am gasit, insa nu ... (vezi toată discuția)