avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 465 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Învăţământ - probleme ... Defaimare profesionala?
Discuție deschisă în Învăţământ - probleme juridice conexe

Defaimare profesionala?

Buna ziua,
sunt profesor in invatamantul primar la un liceu si de curand am primit o amenintare din partea unei mamici a unei eleve de 6 ani, amenintarea fiind ca are o soacra foarte influenta in oras si care daca mai aude ceva rau de nepoata ei, imi poate face mult rau pe plan profesional. Ceva rau insemnand ca le aduceam la cunostinta parintilor si bunicii respective faptele mai putin bune ale fetei petrecute in timpul scolii. Recent bunica mi-a facut o reclamatie cred eu defaimatoare la inspectoratul scolar, iar tatal fetei a depus la scoala o cerere de transfer a copilului la o alta clasa , mentionand ca motive aceleasi aspecte ca si bunica in reclamatie.Acestea costau in acuzatii precum ca eu am un comportament nepotrivit, neadecvat pentru un cadru didactic, fiind ca pedepsesc corporal elevii, ii umilesc si instig si pe alti elevi sa-i umileasca pe cei care gresesc, ii dau afara de la ore si-i tin pe hol, le dau teme pentru acasa (lucru interzis la clasa pregatitoare), nu le ofer explicatii pe limba lor si atunci cand ei nu inteleg ceva eu ii ironizez in loc sa le explic, amenint parintii ca nu ma voi mai ocupa de copil in cazul in care indraznesc sa imi faca observatii pentru aceste fapte ..ale mele ... si nu in ultimul rand, nu dau pauze copiilor, interzicandu-le astfel un drept esential, lipsindu-i astfel si de ocazia de a socializa. Personal consider defaimatoare aceste acuzatii, nu sunt adevarate, am de partea mea parintii ceilalti care pot confirma ca aceste lucruri nu se intampla in clasa mea, dar pana una, alta, scoala va cerceta incapand de saptamana viitoare, inspectoratul la fel probabil, eu sunt supusa unei perioade destul de stresante din aceasta pricina, fapt care nu-mi prieste deloc fiind insarcinata si avand si u