avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 186 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Prezentare în fata comisiei de disciplină a ...
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Prezentare în fata comisiei de disciplină a profesorului căzut în dizgrație la părintii elevilor

Buna seara. Sunt profesor de matematica la colegiu, și în urmă ședinței de consiliu de administratie sa luat hotărârea să mă prezint în fata comisiei de disciplină al școlii la o dată ulterioară. Am primit un convocator în scris în acest sens.Problemele mele au inceput la începutul anului scolar în curs, când mi-am ocupat postul la școală , post repartizat de Inspectorat Școlar prin ședință publică. Acel post este rezervat actualului director. Acest om ar fi dorit sa favorizeze pe altcineva sa ocupe postul .dar fiindcă m-am băgat eu pe felia lui, am fost mereu sicanata,a dat dovadă de abuz de putere, și a intrigat pe părintii elevilor contra mea. Ca urmare nici elevii nu au rezultate bune la învățătură. Pe baza acestor fapte, sunt convocata la comisia de disciplină ca sa dau socoteala. Dar pt. ce? În comisie face parte nevasta directorului și o altă protejata. Cum ma pot apara și cu ce argumente? Mulțumesc.
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 14:30, 14 Decembrie 2018
1 din 1 utilizatori consideră
acest răspuns util
Parerea mea e ca sustinerea cu rezultate slabe din pricina directorului este un argument slab.
1 din 1 utilizatori consideră
acest răspuns util
In convocare nu se precizeaza obiectul cercetarii discplinare ?
Reclamații din partea părinților, cum ca copii sunt nepregătiti la materia predată de mine ,și că să se ia măsuri disciplinare împotriva mea. Prin asta consider ca sunt defăimata, prestigiul meu de profesor afectat grav, autoritatea și personalitatea fiindu-mi lezate în raport profesional și social.

Cornel Vasile a scris: