avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 434 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Societăţi comerciale SRL-D vs SRL
Discuție deschisă în Societăţi comerciale

SRL-D vs SRL

Buna ziua
sunt medic stomatolog si as dori sa infiintez un srl-d.Nu doresc sa apelez la acel capital de 10000 euro care poate fi primit.vreau doar sa am o firma prin care sa pot taia facturi pt prestari servicii stomatologice, eu fiind unic asociat si fara nici un angajat.Daca infiintez aceasta firma, sunt obligata sa prezint plan de afaceri sau sa apelez la acel capital? Ce recomandati sa imi deschid, tinand cont de faptul ca pfi pt profesia mea nu se poate...?
Multumesc!
Cel mai recent răspuns: ABSOLUTE Consulting , Consilier juridic 17:05, 27 Ianuarie 2014
Buna ziua!

Puteti infiinta un SRL-D si fara a accesa programul pentru acordarea finantarii.
Insa, facilitatile acordate in acest caz privesc salariatii si scutirea de taxele de infiintare la O.N.R.C.Nu se acorda alte facilitati privind deductibilitatea.
Indiferent daca beneficiati sau nu de AFN, credit sau neplata contributiilor sociale tot trebuie sa reinvestiti anual 50% din profit.
In momentul in care veti beneficia de AFN, credit sau neplata contributiilor sociale, va trebui sa aveti minimum 2 angajati cu norma intreaga si sa mentineti acest numar timp de 3 ani. Dupa 3 ani, aveti obligativitatea sa faceti demesurile necesare pentru a deveni S.R.L.

SRL-D-ul este o intreprindere infiintata in cadrul Programului pentru stimularea infiintarii si dezvoltarii microintreprinderilor(3% venit) de catre intreprinzatorii tineri, cu varsta de cel mult 35 de ani, prin care se acorda facilitati pentru microintreprinderile nou-infiintate, conduse de intreprinzatori tineri, care desfasoara pentru prima data activitate economica (prin intermediul unei societati cu raspundere limitata - O.U.G. nr. 6/2011).