avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 509 soluții astăzi
Forum Discuţii diverse Spune-ne cine eşti student anul I
Discuție deschisă în Spune-ne cine eşti

student anul I

sunt si eu un student la drept la cantemir(Universitatea Crestina "Dimitrie Cantemir")... si nu m-am decis in privinta viitorului meu ....... in care parte so apuc dupa facultate....(avocatura... notariat.... samd.) cine ma sfatuie... cum pot avea o viata linistita si o meserie interesanta si respectiv bine platita.......
Cel mai recent răspuns: ContSters67724 , utilizator 02:46, 15 Aprilie 2009
Pana sa te hotarasti, ar fi bine sa le incerci pe toate :) . Profita la maxim de vacantele de vara si macar o luna sacrific-o intr-un birou notarial / de avocat / instanta. Trimite solicitari de practica acolo unde ai vrea tu sa vezi cu ce se mananca profesia. In cazul instantelor, la presedinte, desi nu ar strica sa vezi daca din facultate nu se ocupa cineva deja de aceasta legatura. Sfatul meu ar fi sa nu te dai in laturi de la practica neremunerata, in prima faza numai tu ai de castigat din aceasta experienta.

Apoi, incearca sa te implici cat mai mult in activitati juridice extra-curiculare. Pare plicticos, dar nici nu iti dai seama cat timp liber ai acum :) Incearca modelul ONU care se organizeaza anual, diferite concursuri nationale si internationale. Toate iti vor folosi mai mult decat crezi, chiar daca la prima vedere poate o sa iti spui ceva de genul "pai ce, o sa fiu eu judecator la Curtea Internationala de Justitie?" :)

Ca sfat general as putea sa iti spun sa nu te limitezi niciodata la cartile pe care ti le cer profesorii. Incearca tot timpul sa intelegi fenomenul juridic, citeste lucrarile indicate in note de subsol, nu te sfii sa scrii la randul tau.

Imi pare bine ca te gandesti la asta inca din anul I, felicitarile mele! :)