avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 539 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Avocaţi şi Admitere ... Practica la cabinet de avocatura
Discuție deschisă în Avocaţi şi Admitere în avocatură

Practica la cabinet de avocatura

As dori sa aflu niste raspunsuri de la persoanele care au facut practica in perioada facultatii, la cabinete de avocatura.
Ce varianta de contactare e mai buna? Sa trimiti cv-ul pe mail, o discutie la telefon sau fata in fata? Ati fost platiti pentru munca dumneavoastra?
Cel mai recent răspuns: ContSters178374 , utilizator 17:30, 17 Iulie 2011
Se pare ca nimeni de pe-aici n-a facut practica in studentie. Poate ca avocatii sunt niste capcauni si mananca studenti.
Eu sunt inca studenta ( la drept ) insa din discutiile pe care le-am avut cu colegi mai mari si profesori treaba cu prectica sta cam asa: poti gasi un avocat care intamplator sa aiba nevoie de asistent sau secretar/a etc., tu iti desfasori activitatile si abia in situatia asta mai vezi ceva bani; apoi daca vrei doar sa inveti si nu ai asteptari salariale sigur gasesti pe cineva sa te ajute, asa cum am mentionat, fara bani ( fara sa primesti si nici sa dai ). Totul este sa vrei. Eu am inceput de mai din timp sa fiu "codita" langa avocat si fara obligatii tocmai de aceea te incurajez sa cauti pentru ca vei gasi.

Ca sa-ti raspund la intrebare, corect si "de bun gust" este sa cauti tu avocati, sa le trimiti pe e-mail o scrisoare de intentie in care sa fi foarte explicit in exprimarea asteptarilor si deasemenea CV-ul atasat. Un telefon in prima faza ar fi un pic inoportun iar o intalnire fata in fata cred ca vine de la sine odata ce este interesat dl/dna avocat. Succes!
Ultima modificare: Marți, 12 Iulie 2011
elishepherd, utilizator
Recomandat este sa faci practica inca din timpul studentiei, te obisnuiesti cu agitatia din domeniu, cu instantele si inveti multe lucruri pe care nu ai cum sa le prinzi numai din facultate,