avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1177 soluții astăzi

Rămâi informat cu avocatnet.ro, acum și pe Google News. Click aici și apasă pe urmărește-ne (follow sau steluță)!

Forum Discuţii juridice Codul rutier, contravenţii şi ... Permis retinut pentru depasirea limitei de viteza cu ...
Discuție deschisă în Codul rutier, contravenţii şi probleme conexe

Permis retinut pentru depasirea limitei de viteza cu 69 km/h

Va salut!
Mi-a fost retinut permisul de conducere dupa ce am fost prins cu viteza de 119 km/h in localitatea Valea Calugareasca. Avand in vedere ca lucrez ca sofer nu pot sa stau pieton 90 de zile ca mor de foame.

1.Radarul care m-a prins se afla in mers (din cate am inteles sunt foarte putine radare care sunt omologate sa masoare viteza in timp ce se deplaseaza)
2. Nu am fost oprit de echipajul care m-a "filmat si inregistrat" ci de un alt echipaj intr-o alta localitate ( masina care avea radar a mers in spatele meu pana am fost oprit in urmatoarea localitate apoi a intors )
3. Am solicitat: Atestatul de omologare al radarului ; Logitimatia de servici ; Atestatul metrologic al radarului dar mi s-a raspuns pe un ton foarte calm " Obiectiuni !!"

Avand in vedere ca nu am scris si nici nu am semnat procesul verbal ce sanse am in instanta sa castig procesul ??
Nu am primit procesul verbal pentru ca nu l-am semnat si nu pot sa contest pentru ca imi trebuie copie de pe procesul verbal. Cele 15 zile in care pot depune contestatie sunt din ziua in care mi-a fost retinut permisul sau din ziua in care imi va ajunge procesul verbal acasa ?

Va multumesc anticipat si va doresc sarbatori fericite si un Paste Fericit !
Cel mai recent răspuns: maseax , utilizator 18:40, 24 Aprilie 2009
emanuellen a scris:

Imi pare rau,dar daca nu va schimbati atitudinea multe nopti o sa va petreceti pe acest sait,dar se poate si mai rau..si altii traiesc din asta..macar acum ai putea sa zici:am gresit#-o

Cine eu ?

Eu recunosc ca am gresit