avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1690 soluții astăzi
Forum Discuţii contabile şi ... Contabilitate în general Societate comerciala pentru firma de confectii fier ...
Discuție deschisă în Contabilitate în general

Societate comerciala pentru firma de confectii fier forjat

Doresc sa infiintez o firma in domeniul portilor din fier forjat, garduri si asa mai departe(din cate stiu 2511 este codul CAEN).
Activitatea o voi desfasura alaturi de tatal meu, am implinit varsta de 18 ani si sunt in clasa 11-ea pe un profil tehnic.
Intrebare: pot inregistra o societate comerciala pe numele meu tinand cont ca sunt inca elev, dar am implinit varsta de 18 ani?
Impozitul de 16% se plateste lunar chiar daca nu exista profit?
As vrea sa stiu pentru inceput ce societate comerciala este mai rentabila, produsele de inceput se vor trimite spre export printr-o alta firma din RO.
In concluzie: ce socitate imi recomandati pentru o firma care presteaza astfel de servicii, care sunt + si minusurile?
Multumesc!
Cel mai recent răspuns: george-neagu , moderator 19:19, 17 Februarie 2014
Daca doriti sa va infiintati un srl, veti fi inregistrat la inceput ca platitor de impozit pe venit 3% ca microintreprindere. Plata acestui impozit se face la trimestru si se calculeaza doar luand in calcul veniturile inregistrate. Daca nu aveti venit, nu platiti acest impozit.
E bine sa va inregistrati acest srl si sa optati sa fiti platitor de tva de la inceput.
E importand sa precizati si faptul daca materia prima o cumparati pe firma dumneavoastra sau odata cu comenzile primiti si mataria prima si faceti doar manopera.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Deviz- produse finite miraj miraj buna seara! am preluat un SRL cu domeniul de activitate de confectionarea de garduri si porti din fier forjat. rog foarte mult cine lucreaza in acest ... (vezi toată discuția)