sunt salariat civil intr-o unitate militara cu specific auto ,reparati auto ,as dori sa-mi se explice si mie ce ar trbui sa facem noi salariatii civili sa beneficiem si noi de aceleasi drepturi ca ale cadrelor militare si mentionez doar cateva ;grupa de munca [grupa a2a ]eu sunt mecanic si datorita meseriei eu muncesc dar nu am grupa dar maistru meu este maitru militar sef atelier si la fel sefu de sectie lt. col are grupa de munca , bine stiu ca ei beneficiaza datorita statut (statutul cadrelor militare)in care este specificat acest lucru .alte drepturi consultati medicale gratuite ,decontarea cheltuielilor pe medicamente,decontarea biletelor de calatorie pe timpul concediilorsi mai multe .civilii din armata au aceleasi indatoriri ca si cadrele militare ;participarea la misiuni ,participarea la alarmarea unitatii,participa la orice activitate de intervantie cu caracter militar gen trageri si multe altele.drepturile civilior din armata sunt ca al civililor din inteprinderile civile ,nu inteleg de ce la indatoriri civilii din armata sunt ca si cadrele dar la depturi sunt ca cei din civilie .
Ce te faci nene n53 ca a aparut urmatoarea situatie in armata: Programatori IT civili alaturi de programatori ofiteri, ingineri IT civili alaturi de ingineri IT ofiteri (toti au aceleasi atributii in fisa postului, au aceleasi obligatii dar au statute complet diferite, salarii diferite, alte drepturi diferite...) Eu unul cred ca e complicata problema, probabil ca se cer modificate niste legi... Sfatul dumitale cu rapoartele si cu "lungul nasului" nu prea merge oriunde. Apropo, grupele de munca se dau numai sefilor?(Ca asa rezulta din replica dumitale)
Am fost salariat civil la o unitate militară.
Care în timp să desfințat.
As dori să știu de unde pot lua o adeverință cu ani Lucrati la acea unitate.
Precizez că am fost și la arhivă Pitești și nu team în baza de date.
Va multumesc.
Armata
werner
buna seara.