Bună seara.
Aș dori să știu dacă administratorul are dreptul să-mi refuze încasarea taxelor pentru utilități pe motivul că nu doresc să plătesc lunar 35 de lei (care nu apar pe tabelul de taxe) pentru achitarea facturii la recondiționarea liftului. Doresc să precizez că din luna decembrie 2013, de când a fost dat în funcțiune ”noul lift” , de cel puțin 2 ori pe lună am fost nevoită să urc pe scări deoarece liftul nu funcționa.
Administratorul de imobil este angajat al asociatiei de proprietari cu limita de competenta de executie dispozitii ale adunarii generale,ale presedintelui si comitetului executiv
Administratorul de imobil nu are temei legal sa refuze orice suma pe care locatarul intelege sa o achite pentru acoperirea cheltuielilor de intretinere
Platiti in contul bancar. Si daca sa facut o reparatie la lift trebuie sa fie o factura. Ar fi trebuit sa o puna pe lista de plata si asa nu mai era nimic de comentat. Liftul se mai strica. Pana intra in parametri mai sunt anumite reglaje de facut.
Salutare
quantumrevers
Am si eu o mica problema nu gasesc o explicatie concreta la urmatoarea problema :
Locuiesc la parter si s-au executat lucrari la lift , eu nu folosesc liftul ... (vezi toată discuția)