Buna Ziua,
Va rog sa-mi spuneti si mie daca exista vre-un impediment legal ca un proprietar sa-si faca un contract separat cu salubritatea avand in vedere urmatoarele:
1 - face parte dintr-o asociatie de proprietari;
2 - are o adresa postala diferita de cea a celorlalti proprietari;
3 - exista conditii de depozitare a pubelelor separate pentru fiecare membru al asociatiei;
4 - asociatia de proprietari din care face parte are in componenta imobile (case) cu access intr-o curte comuna;
5 - referirile la regulile dupa care se fac contracte de salubritate se gasesc in ordine si regulamente ale ANRSC unde se vorbeste de "cod postal" ca fiind modalitatea prin care se separa unitatile locative si pe baza carora se fac contracte cu serviciile de utilitati publice.
6 - nu inteleg de ce a fost ales termenul de "cod postal" acesta ingloband intotdeauna mai multe adrese postale, mai multe asociatii de proprietari, astfel incat daca se priveste strict dupa litera legii este imposibil de realizat.
7 - nu pot decat sa presupun ca legiuitorul a dorit sa transmita altceva si cel mai rezonabil pare a fi in loc de "cod postal" termenul de "adresa postala";
As dori un raspuns cat se poate de profesionist pe acest subiect daca se pricepe cineva. (normativul la care fac referire este "articolul 112 punctul 2 din Ordinul presedintelui A.N.R.S.C. nr. 110/2007").
Cel mai avizat raspuns il puteti obtine direct de la ANRSC.Trimiteti o solicitare insotita de raspunsul pe care l-ati primit de la firma de salubritatea si o sa primiti raspuns in 30 zile. Mult succes!