Organigrama prezinta o schema care evidentiaza modul de organizare a societatii, pe nivele ierarhice. Cuprinde, de obicei: director, contabil sef, resurse umane, contabilitate, sectii/servicii/birouri/centre, fiecare cu entitatile componente, daca e cazul. Toate acestea sunt definite in ROF (Regulamentul de Organizare si Functionare), unde se stabilesc de asemenea si atributiile fiecarei entitati.
Statul de functii reprezinta un tabel in care, pentru fiecare entitate componenta a organigramei, se definesc posturile de lucru, numarul si nivelul de studii necesar, de genul: 1 director - studii superioare, 1 contabil sef - studii superioare, la serviciul contabilitate: 1 sef serviciu, 2 economisti, 1 contabil - studii medii, s.a.m.d.
Gasiti modele pe internet.
Angajare economist
valeapetre
In institutia publica X postul de economist este unic.
In prezent postul de economist este vacant prin plecarea economistului.In fisa post avea resurse umane ... (vezi toată discuția)