avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 520 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Student zilier
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Student zilier

Buna seara,
Sunt studenta si lucrez uneori ca si zilier la diferite promotii. Fiind studenta sunt asigurata la CNAS pana la varsta de 26 de ani cu conditia sa nu am alte venituri. Din cate stiu eu ca si zilier nu esti asigurat medical dar totusi am venit-uneori. In acest caz cum se procedeaza? beneficiez sau nu de analize gratuite sau alte servicii medicale gratuite? Am o adeverinta pt medicul de familie pe care scrie ca sunt asigurata pe toata durata anului scolar. Pot sa primesc medicamente, tratamente gratuite sau ma voi trezi cu amenda sau mai stiu eu ce plati ulterioare?
Multumesc anticipat
Cel mai recent răspuns: cosmina2014 , utilizator 08:42, 19 Martie 2014
Activitatea desfasurata in conditiile prezentei legi nu confera zilierului calitatea de asigurat in sistemul public de pensii, sistemul asigurarilor sociale pentru somaj si nici in sistemul de asigurari sociale de sanatate. Acesta va putea incheia, optional, o asigurare de sanatate si/sau de pensie.

Asadars, dvs sunteti asigurata in sistemul de asigurari sociale de sanate in calitate de studenta. Insa pentru un raspuns cat mai complet va puteti adresa Casei de Asigurari de Sanatare in raza careia aveti domiciliul sau
Casei Nationale de Asigurari de Sanatate
[ link extern ]
Va multumesc pentru raspuns!

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Impozitele angajatilor zilieri alina_puff alina_puff Buna ziua, Angajatii zilieri li se opreste din venit impozitele aferente cass, cas, somaj? (vezi toată discuția)
Schimbare contract individual de munca crisstina_ crisstina_ Buna ziua!Momentan sunt angajata la o firma cu contract individual de munca pe perioada nedeterminata iar recent am fost anuntata ca se va trece alta forma de ... (vezi toată discuția)