Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
Eu si sotia mea am fost angajati ai firmei IPPA Bucuresti (b-dul Magheru) pina la sfirsitul anului 1989. La plearea noastra, cartile de munca au ramas la aceasta institutie si peste ani, institutia a fost desfiintata. Tinind cont de conditiile existente, unde pot fi gasite cartile de munca si cum putem intra in posesia lor?
Orice sugestie, indrumare sau sfat sunt binevenite.
Incercati la Direcţia Arhivelor Naţionale ale Municipiului București
Adresa: Bucureşti, Calea Văcăreşti, nr. 470, sect. 4.
Telefon Relaţii cu Publicul: 021/332.07.71
Fax Secretariat: 021/332.52.35
E-mail: dmb.an@mai.gov.ro
Multumesc foarte mult.
Sunt tare curios care este modalitatea de operare: programare, asteptare, invitatie sau ce altceva?
Cu birocratia guvernamentala nu se stie! Inca o data, multumesc!
Program Relaţii cu publicul: Luni-Miercuri, Vineri: 8.30-16.30, Joi: 8.30-18.30 (pauză 12.30-13.00)
Program Sala de studiu: Luni-Joi: 8.30-15.30
Audienţe şef serviciu: Marţi: 13.00-15.30