Faceti reclamatie, e dreptul dumneavoastra. Daca e taxa in suma fixa, deci de reziliere, nu o veti plati. Daca e taxa de despagubire, rezultata din calculul pierderii suferite de firma datorita rezilierii inainte de termen, n-aveti cum sa o evitati decat daca se adevereste ca serviciile (telefonie, internet) nu sunt de calitatea promisa prin contract. Daca faceti reclamatia insistati pe acest aspect.
In ceea ce priveste diferenta de pret la telefon ma indoiesc ca veti scapa de ea exact din motivul pe care l-ati scris:
ei de buna voie mi-au dat tel la oferta ca sa ma aibe ca si client!
Au vrut sa va fidelizeze, dumneavoastra vreti sa reziliati contractul deci nu mai au motiv sa va face acea reducere.
Un articol care sper ca o sa va lamureasca din care va redau atat:
La incetarea contractului si dezactivarea cartelei SIM, clientii se obliga sa achite toate datoriile catre Vodafone, dar si o despagubire suplimentara pentru incetarea contractului inainte de termen, in cazul in care au beneficiat de oferte promotionale.
www.avocatnet.ro/content/art...
@ edwin_rosetti
Sper ca veti citi articolul si veti intelege si dvs. diferenta dintre taxa de reziliere si taxa de despagubire.
Acelasi lucru, ce-i drept mai putin explicit decat in articol, scrie si in acest fragment din ultimul mesaj de pe pagina anterioara a topicului insa nu i-ati dat atentie:
Se considera abuzive numai taxele de reziliere fara justificare economica, impuse de operatorul economic pentru a tine consumatorul captiv.