avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 545 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Avocaţi şi Admitere ... Avocat, judecator, notar, procuror, mediator sau jurist
Discuție deschisă în Avocaţi şi Admitere în avocatură

Avocat, judecator, notar, procuror, mediator sau jurist

sunt studenta si inca nu sunt hotarata ce sa aleg. avocat, judecator ,notar, procuror ,sau mediator.de fapt cine imi poate explica exact care st pasii pentru fiecare? ce trebuie sa fac dupa ce termin facultatea? ce examene trebuie sa dau si unde?si cat costa ca am inteles ca e si o taxa.
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 19:26, 9 Aprilie 2014
Vei putea intra pe site-ul UNBR, al INM, UNNPR, Consiliul de mediere si vei putea gasi acolo conditiile de intrare in profesie si costurile.

Nimeni nu poate lua aceasta decizie in locul tau.
Va multumesc ca mi-ati raspuns! Vroiam sa detaliati putin pentru ca am intrat pe site-uri si nu imi e foarte clar. De aceea am vrut sa imi spuneti la fiecare in parte. Trebuie sa dau un examen(de ex ptr procuror) unde(Bucuresti, Iasi..etc)? Si dupa ce fac ? Stagiatura, da sau nu? Pentru ce perioada? Si apoi la sfarsit inca un exam ptr intrarea in profesie?? Aceste detalii vroiam sa le stiu de la dvs. la fiecare in parte...daca se poate.
1. Notar
Legea nr. 36/1995, republicata, prevede ca notar public poate fi cel care indeplineste urmatoarele conditii:
a) este cetatean roman, cetatean al unui alt stat membru al Uniunii Europene, cetatean al unui stat apartinand Spatiului Economic European sau cetatean al Confederatiei Elvetiene si are domiciliul sau resedinta in Romania;
b) are capacitate deplina de exercitiu;
c) este licentiat in drept;
d) nu are antecedente penale rezultate ca urmare a savarsirii unei infractiuni de serviciu sau in legatura cu serviciul ori a savarsirii cu intentie a unei alte infractiuni;
e) se bucura de o buna reputatie, constatata in conditiile stabilite prin statut;
f) cunoaste limba romana;