avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 536 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... fisa postului pentru intendent si fisa postului ...
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

fisa postului pentru intendent si fisa postului pentru comisioner

Buna ziua. :help: va rog daca se poate sa ma ajutati cu un model fisa postului pentru postul de intendent si pentru postul de comisioner. Multumesc
Cel mai recent răspuns: Lelia Ionescu , Contabil 08:24, 10 Septembrie 2009
DENUMIREA POSTULUI: ADMINISTRATOR (INTENDENT)
RELAŢII IERARHICE: se subordonează Directorului Administrativ
RELAŢII DE COLABORARE: cu personalul de execuţie al firmei
RELAŢII DE REPREZENTARE: Reprezintă firma faţă de clienţi, furnizori, autorităţile locale, precum şi faţă de alte persoane cu care intră în contact în interes de serviciu.
ACTIVITÃŢI PRINCIPALE:
1. ASIGURÃ APROVIZIONAREA CU MIJLOACE FIXE ªI CONSUMABILE
2. ASIGURÃ SERVICIILE/UTILITÃŢILE FIRMEI
3. ADMINISTREAZÃ SEDIUL FIRMEI
4. ASIGURÃ ASISTENŢÃ ADMINISTRATIVÃ PENTRU NOI PROIECTE

ATRIBUŢII PRINCIPALE (şi sarcini aferente):
1. Asigură aprovizionarea cu mijloace fixe şi consumabile
 Centralizează necesarul de mjloace fixe şi consumabile
 Contactează furnizori şi negociază condiţii financiare favorabile firmei
 Asigură respectarea bugetului alocat
 Organizează activitatea de transport şi recepţie a materialelor
 Raportează neconcordanţele între bugetul de consumabile şi necesar
2. Asigură serviciile/utilităţile firmei
 Identifică furnizori, analizează şi prezintă Directorului Administrativ oferte favorabile firmei
 Asigură fluxul de documente necesare perfectării contractelor
 Arhivează copii ale contractelor
 Urmăreşte derularea contractelor cu furnizorii de servicii
 Monitorizează consumul şi propune măsuri de reducere
 Asigură remedierea situaţiilor neprevăzute
3. Administrează sediul firmei
 Asigură buna funcţionare a mijloacelor fixe de uz comun
 Asigură un mediu de lucru sigur şi condiţii bune de lucru
 Ţine evidenţa chiriilor/serviciilor pentru chiriaşi conform contractelor şi stabileşte sumele de facturat
 Asigură fluxul de documente justificative şi le arhivează
4. Asigură asistenţă administrativă pentru noi proiecte
 Analizează piaţa în funcţie de noile proiecte alocate de Directorul Administrativ
 Estimează necesarul de activităţi presupuse de fiecare proiect
 Propune soluţii de ordin administrativ
 Asigură obţinerea documentaţiei şi aprobărilor specifice

RESPONSABILITÃŢILE POSTULUI:
Legat de activităţile specifice, răspunde de:
 Distribuirea materialelor şi a rechizitelor conform bugetelor şi a normelor interne
 Calitatea mediului de lucru al angajaţilor (condiţiile fizice)
 Respectarea confidenţialităţii datelor la care are acces
 Raportarea la timp a abaterilor sesizate
 Transmiterea integrală şi în timp util a informaţiilor către destinatarul corespunzător
 Păstrarea documentelor justificative
Legat de disciplina muncii, răspunde de:
 Îmbunătăţirea permanentă a calităţii pregătirii sale profesionale şi de specialitate
 Păstrarea confidenţialităţii informaţiilor legate de firmă
 Utilizarea şi păstrarea în bune condiţii a documentelor cu regim special
 Modul de utilizare a echipamentelor, consumabilelor, altor materiale şi mijlloace fixe puse la dispoziţie de firmă
 Respectarea prevederilor, a normelor interne şi a procedurilor de lucru privitoare la postul său
 Adoptă permanent un comportament în măsură să promoveze imaginea şi interesele firmei
 Se implică în vederea soluţionării situaţiilor de criză care afectează firma
AUTORITATEA POSTULUI:
 Semnează documentele justificative pentru facturile de întreţinere
 Semnează corespondenţa specifică domeniului de activitate
 Utilizează echipamentele/consumabilele puse la dispoziţie de firmă
Aprobat,
Director General Titular de post DRU Director Departament
Data Data Data Data



SPECIFICAŢIILE POSTULUI

NIVEL DE STUDII: Studii superioare tehnice sau economice
CURSURI DE PREGÃTIRE: birotică, secretariat (constituie un avantaj)
EXPERIENŢÃ:
ÎN SPECIALITATE: minim 5 ani
PE POST: 1 an experienţă pe un post asemănător (constituie avantaj)

CUNOªTINŢE NECESARE:
 Contabilitate primară
 Limba engleză
 Tehnici de negociere
 Operare PC (MS Office)
 Gestionare/arhivare documente

APTITUDINI ªI DEPRINDERI NECESARE:
 Aptitudine generală de învăţare
 Aptitudini de comunicare orală şi scrisă
 Abilităţi de negociere
 Aptitudinea de a lucra cu documente
 Planificare şi organizare a operaţiilor şi activităţilor
 Respectarea instrucţiunilor orale şi scrise
 Culegere/clasificare/interpretare/transmitere a informaţiilor

CERINŢE PENTRU EXERCITARE:
 Integritate fizică
 Inteligenţă
 Atenţie concentrată şi distributivă
 Rezistenţă la stres
 Uşurinţă şi claritate în exprimare
 Comportament adecvat (limbaj, vestimentaţie, reguli de politeţe)

CARACTERISTICI DE PERSONALITATE: spirit tehnic, uşurinţă în manipularea fizică şi ordonarea obiectelor în mediul de lucru, spirit practic, eficient, ordonat, sociabilitate, tact, amabilitate.


~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Fisa postului intendent si comisioner craciun sorin craciun sorin Buna ziua tuturor! Va rog dc ma puteti ajuta cu fisa postului pt intendent si comisioner (vezi toată discuția)
Fisa de post lucrator gestionar rrramor rrramor Buna ziua, Va rog frumos sa ma ajutati cu o fisa de post pentru un lucrator gestionar. Multumesc frumos. (vezi toată discuția)