avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 424 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... contract de colaborare PFA
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

contract de colaborare PFA

buna ziua,
sunt medic si am infiintat PFA in vederea deschiderii unui Cabinet Medical Individual. Am nevoie sa colaborez cu un asistent medical (angajat la stat) pentru 3ore/zi de luni-sambata si il voi plati cu 700ron/luna. Intrebari: Ce fel de contract de colaborare trebuie sa fac(poate aveti un model)? Trebuie inregistrat la ITM si ce alte cheltuieli implica? Cheltuielile cu salariul lui sunt deductibile pentru PFA-ul meu? Multumesc anticipat pentru ajutor
Cel mai recent răspuns: AncaGhe , utilizator 22:04, 16 Noiembrie 2009
bithas a scris:

buna ziua,
sunt medic si am infiintat PFA in vederea deschiderii unui Cabinet Medical Individual. Am nevoie sa colaborez cu un asistent medical (angajat la stat) pentru 3ore/zi de luni-sambata si il voi plati cu 700ron/luna. Intrebari: Ce fel de contract de colaborare trebuie sa fac(poate aveti un model)? Trebuie inregistrat la ITM si ce alte cheltuieli implica? Cheltuielile cu salariul lui sunt deductibile pentru PFA-ul meu? Multumesc anticipat pentru ajutor


Aveti 3 variante:
1. contract timp patial- se inregistreaza la ITM- avantaj angajat: mai castiga ceva pentru pensie; avantaj angajator: salariatul are o raspundere pentru ceea ce face; dezavantaj angajator: are toate taxele aferente unui salariu de platit si de depus declaratii in fiecare luna la cas, cass, somaj, itm;i statul si modificarile salariale la itm, fisa fiscala la finele anului de depus la AFP.