avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 141 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul familiei sau probleme ... Pensie alimentara
Discuție deschisă în Dreptul familiei sau probleme juridice de familie

Pensie alimentara

Buna ziua sunt un elev de 15 ani parinti sunt despartiti, mama mea este plecata in alta tara, eu sunt crescut de bunica materna si asi dori sa dau in judecata pe tatal meu pentru marirea pensiei alimentare deoare ce nu a mai fost marita din 2007 pe atunci o primeam pe numele bunicei mele deoare ce eu fiind minor iar acuma nui da voie lu bunica de-si e tutore pe cale legala dar in procura de la notar pe baza hotarari judecatresti intre parinti i-sa dat lui bunica o procura judiciara in fata notarului de catre fica ei si o declaratie in fata notarului.
Sa ma prezinte:la biroula executoruli judecatoresc, la organele judiciare,politie parchet precum si la instatele competente iar acum in procesul de marire a pensiei i-a spus ca nu are drept sa ma reprezinte ca trebuieste sa fie mama mea desii avem Procura judiciara dela notar, declaratie din partea mamei .... si acum ne cere sa fie mama sau un reprezentat legal asa cumn a foat bunica dar sa respis actiunea.
Va rog ff mult ce trebuie sa fac cu foarte multe multumiri
Cel mai recent răspuns: Daniela Camelia Nicolae , Consilier juridic 14:24, 8 Mai 2014
Procura aia nu are valoare, mama e reprezentantul legal al dvs, nu bunica.
Mama poate trimite cererea si de acolo unde e si sa ceara judecata in lipsa.
Ultima modificare: Joi, 8 Mai 2014
gi-jane2, moderator
poti sa ii trimiti tu actiunea ea doar sa o semneze si sa o puna la posta iar ca adresa de corespondenta sa treci adresa si numele bunicii tale ca sa iti vina tie citatiile si hotararea.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Succesiune diane83 diane83 Buna ziua, Am nevoie de o parere avizata in urmatoarea situatie : Bunica a decedat in ianuarie 2004, si are un singur copil, pe tatal meu. ... (vezi toată discuția)